لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل اپل تی وی نسل پنجم در دست توسعه است

کنترل اپل تی وی نسل پنجم در دست توسعه است

 گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل از همین حالا فرایند طراحی اولیه اپل تی وی نسل پنجم را آغاز کرده است و بر این اساس فرایند طراحی ریموت اپل تی وی نسل پنج نیز آغاز شده و تصاویری از آن نیز منتشر شده است.

وب سایت 9to5mac اطلاعاتی در مورد ریموت اپل تی وی نسل پنجم منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده که این محصول تحت اسم رمز B519 در حال توسعه است و به زودی نیز قرار است به‌عنوان بخشی از پروژه طراحی و ساخت نسل جدید ست تاپ باکس دیجیتالی اپل مورد آماده سازی و عرضه باشد.

در این گزارش مشخص شده که ریموت کنترل اپل تی وی نسل بعدی شبیه به یک دسته کنسول است و تفاوت زیادی ازلحاظ طراحی با کنترل مبتنی بر سیری امروزی اپل تی وی دارد. این موضوع نشان می‌دهد که اپل همچنان به دنبال توسعه یک محصول هوشمند برای معرفی به‌عنوان یک کنسول بازی در بازار جهانی است که آن را با عنوان اپل تی وی آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی خواهد کرد.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل به زودی فرایند آماده سازی و عرضه ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود را آغاز می‌کند. اپل تا پیش از این از اپل تی وی 4K در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرده بود و به نظر می‌رسد که نسل بعدی این محصول قرار است به‌عنوان یک هاب هوشمند مبتنی بر سیری برای مدیریت تجهیزات هوشمند سازی خانه و همچنین بهینه سازی روند توسط محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

اپل ممکن است این محصول را با پردازنده مبتنی بر طراحی اپل سیلیکون طراحی کند و آن را به‌عنوان اولی کنسول بازی رسمی خود نیز در بازار آماده عرضه کند که امکاناتی متفاوت برای اجرای بازی دارد.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل این محصول را در کنفرانس ماه آوریل ۲۰۲۱ میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار جهانی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373