لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سرمایه گذاری اپل روی تولید انرژی های پاک

افزایش سرمایه گذاری اپل روی تولید انرژی های پاک

اپل اعلام کرده که مبلغ 4.7 میلیارد دلار را در زمینه تولید انرژی پاک و تامین تجهیزات سرمایه گذاری کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، اپل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در زمینه ساخت تجهیزات تولید انرژی پاک با سرمایه گذاری 4.7 میلیارد دلار را اعلام کرده است. به لطف این تجهیزات، بیش از 1.2 گیگاوات انرژی پاک توسط اپل تولید شده که به طور متوسط سالیانه از انتشار 921,000 تن کربن جلوگیری می‌کند.

در سال 2016 اپل اولین تجهیزات خود را با هزینه 1.5 میلیارد دلار برای این پروژه عرضه کرد و این مبلغ در سال 2017 به یک میلیارد دلار رسید. همچنین مبلغ سرمایه گذاری در سال 2019 برای این پروژه به 2.2 میلیارد دلار رسید.

بنابر گزارش منتشر شده از اپل، سال گذشته بیش از 17 پروژه تاسیس شده که منجر به کاهش انتشار جهانی تقریبا یک میلیون تن کربن شد که معادل با حذف 200,000 ماشین از جاده‌ها بوده است.

سرمایه گذاری برای ارتقا انرژی پاک توسط لیزا جکسون، معاون ارشد محیط زیست، سیاست و راهکارهای اجتماعی اپل تایید شده است. او می‌گوید شرکت اپل موظف است تا همه تلاش خود را برای مقابله با تاثیر تغییرات آب و هوایی به کار بگیرد، همچنین سرمایه گذاری 4.7 میلیارد دلاری با تولید برق از طریق انرژی پاک منجر به ایجاد کسب و کار پاک می‌شود.

علاوه بر سرمایه گذاری برای انرژی پاک توسط اپل، این شرکت 2.8 میلیارد دلار به تحقیقات و تامین اعتبار برای پروژه‌های جدید اختصاص داده که از مهندسی و طراحی کربن کم،‌ بهره وری انرژی، انرژی‌های تجدید پذیر، کاهش و تجزیه کربن پشتیبانی می‌کند.

قابل ذکر است این سرمایه گذاری‌ها بیشتر از تعهدات سال گذشته اپل برای خنثی سازی کامل کربن در طول تجارت خودش تا سال 2030 خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373