لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرم استخدامی استیو جابز برای بار دوم در یک حراجی فروخته شد

فرم استخدامی استیو جابز برای بار دوم در یک حراجی فروخته شد

وب‌سایت iMore تصویری از یک فرم استخدامی پر شده با دست خط استیو جابز مدیر عامل سابق اپل مربوط به سال 1973 منتشر کرده که در یک حراجی بزرگ در لندن به قیمت 222,400 دلار فروخته شد.

فرم استخدام کمیابی در 24 فوریه در یک حراجی به مدت یک ماه به فروش رفت. استیو جابز بعد از انصراف از تحصیل در کالج Reed که به مدت شش ماه در آن حضور داشت، به امید به دست آوردن شغل این فرم را پر کرده بود. یک سال بعد در سال 1974 در شرکت Atari به‌عنوان یک تکنسین استخدام شد که همین جا با استیو وزنیاک آشنا شده و در سال 1976 با همکاری هم سنگ بنای اپل را گذاشتند.

در این سند یا فرم استخدامی که سه سال پیش با قیمت 175,000 دلار فروخته شد، جابز رشته اصلی خود را ادبیات انگلیسی معرفی کرده در حالی که فناوری الکترونیک و مهندسی طراحی را به‌عنوان توانایی و علاقه‌مندی خاص خود ذکر کرده، همچنین کامپیوتر و حسابداری را جزو مهارت‌های خود نوشته بود.

برای تائید اصیل بودن فرم و اینکه توسط جابز نوشته شده، دارای نامه‌ها و گواهی‌های اصالت بوده و در فهرست آن آمده که در شرایط بسیار خوبی همراه بارنگ آمیزی روشن و نوار شفاف قدیمی در لبه بالایی است.

مشخص است که فرم درخواست شغل بنیان‌گذار اپل از اهمیت و ارزش به سزایی برخوردار بوده که بسیاری از افراد حاضر به پرداختن مبلغ زیادی برای آن هستند.

قابل ذکر است این فرم استخدامی که سال 2018 فروخته شده همچنان در یک حراجی معتبر با قیمت بالاتری فروخته شده است؛ ضمن اینکه اولین بار نیست که موارد مربوط به او با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. به‌عنوان مثال در یکی از نسخه‌های مجله Fortune، تصویری از جابز چاپ شد که او آن را امضا کرد و بعدها در یک حراجی به قیمت 16 هزار دلار فروخته شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420