لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: احتمالا امسال اپل واچ ضد ضربه خواهد شد

بلومبرگ: احتمالا امسال اپل واچ ضد ضربه خواهد شد

بنابر گزارش جدیدی از مارک گورمن تحلیلگر بلومبرگ، اپل احتمالاً در حال بررسی عرضه یک اپل واچ با قاب مقاوم به خش و ضد ضربه برای محیط‌های سخت و تمرین‌های شدید ورزشی است.

بر اساس این گزارش، اپل در تلاش برای معرفی اپل واچ ضد ضربه در اواخر 2021 یا اوایل 2022 است.

در یادداشتی جدید مارک گورمن اشاره کرده که این اولین بار نیست که اپل به فکر ارائه ساعت هوشمند مقاوم و سخت افتاده است. شرکت در کنار عرضه اپل واچ اصلی در سال 2015، برای جلب توجه ورزشکاران ورزش‌های سخت و شدید به فکر ارائه یک اپل واچ ضد ضربه افتاده است.

این محصول در داخل اپل با عنوان «Explorer Edition» نامیده شده که عملکرد آن مشابه اپل واچ استاندارد است که به آن مقاومت و ضد ضربه بودن اضافه شده است.

جدیدترین مدل اپل واچ در عمق 50 متری به آب مقاوم است در حالی که گورمن گفته اپل می‌تواند با افزودن یک پوشش لاستیکی مقاوم به ضربه در مقایسه با پوشش آلومینیومی، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ، آن را در مقابل آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن در محیط‌های سخت محافظت کند.

بنابر همین گزارش، شرکت در حال کار کردن روی ویژگی‌های ردیابی فعالیت‌های بدنی در هنگام شنا برای اپل واچ بوده اگرچه به جزئیات آن اشاره نکرده است.

اپل به طور معمول مدل‌های اپل واچ جدید را در سپتامبر معرفی می‌کند ولی به نظر می‌رسد شایعات کمی درباره عرضه مدل سری 7 وجود دارد. بنابر وب‌سایت کره‌ای ETNews، اپل احتمالاً قابلیت اندازه گیری قند خون را با استفاده از یک سنسور نور به اپل واچ سری 7 اضافه خواهد کرد.

شایعات دیگری نشان می‌دهد که احتمالاً نسخه آینده اپل واچ دارای دکمه‌های فیزیکی باشد که نه با کلیک کردن بلکه با لمس آن و فیدبک هپتیک کار می‌کند، اما معلوم نیست چه وقت ارائه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373