لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ریمستر Final Fantasy VIII برای آیفون و آیپد منتشر شد

نسخه ریمستر Final Fantasy VIII برای آیفون و آیپد منتشر شد

اسکوئر انیکس به تازگی اقدام به عرضه نسخه ریمستر بازی محبوب Final Fantasy VIII برای آیفون و آیپد کرده است و این بازی فانتزی کلاسیک را در اختیار کاربران دستگاه‌های همراه اپل قرار داده است.

Final Fantasy VIII یکی از بازی‌های فانتزی و کلاسیک است که در سال 1999 منتشر شد و بیش از 9.6 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید. حال این بازی به صورت ریمستر شده و با کیفیت بهبود یافته برای آیفون و آیپد آماده عرضه شده است.

اکانت رسمی Final Fantasy در توییتر با انتشار یک توییت اعلام کرده که این بازی از همین حالا از طریق اپ استور و گوگل پلی آماده عرضه به کاربران آیفون، آیپد و تلفن‌های هوشمند اندرویدی شده است. گفتنی است که اسکوئر انیکس برای عرضه اولیه این بازی نیز تخفیف‌های ویژه را در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند و با پرداخت هزینه کمتر بازی مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

این بازی با قیمت اولیه 20.99 دلار آماده عرضه شده که تا روز چهارم آوریل با قیمت ویژه 16.99 دلار آماده عرضه شده است و پس از مدت زمانی مشخص قیمت آن افزایش خواهد یافت. گفتنی است که این بازی برای پشتیبانی و اجرا از اپل آرکید آماده نشده و کاربران باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

برای دریافت این بازی باید دست کم 2.55 گیگابایت فضای آزاد در دستگاه داشته باشید و آی او اس 13 و آیپد او اس 13 و نسخه‌های جدیدتر از آن را روی دستگاه در اجرا کنند.

همچنین خرید این بازی نیاز به گیفت کارت اپل یا گوگل پلی برای پرداخت و دانلود دارد که میتوانید پس از شارژ حساب کاربری به مقدار قیمت آن اقدام به دریافت بازی کرده و آن را روی دستگاه اجرا کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373