لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ می‌تواند ضعف را در بیماران قلبی تشخیص دهد

اپل واچ می‌تواند ضعف را در بیماران قلبی تشخیص دهد

نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه استنفورد نشان می‌دهد که ساعت هوشمند اپل واچ می‌تواند احساس ضعف در افراد دارای بیماری و اختلالات قلبی را تشخیص دهد.

بر اساس گزارشی که وب سایت MyHealthyApple منتشرکرده، فرایند تشخیص احساس ضعف می‌تواند از طریق یک تست شش دقیقه‌ای در اپل واچ انجام شود. اپل واچ می‌تواند با اندازه گیری فاکتورهای سلامت عمومی و میزان بازدهی افراد در انجام حرکات مختلف، متوجه حضور ضعف در بدن شود و از آن طریق اطلاعات بیشتری را برای تشخیص بهتر وضعیت اشخاص به پزشک‌ها ارائه دهد.

تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد متوجه شده‌اند که با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در ساعت هوشمند اپل واچ می‌تواند فعالیت عضلانی و عصبی، ضربان قلب و سیستم گردش خون و فاکتورهای دیگر را اندازه گیری کرده و بر اساس آن‌ها اقدام به تشخیص میزان ضعف در بدن افراد کند.

در گزارش این مطالعه آمده که تیم تحقیقاتی از برای 110 نفر از کهنه سربازان ارتش آمریکا که سابقه اختلالات قلبی و عروقی داشته‌اند، آیفون 7 و اپل واچ سری 3 تهیه کرده است و با اندازه گیری فعالیت‌های بدنی آن‌ها طی تست شش دقیقه‌ای موفق به ایجاد راهکاری جدید برای تشخیص ضعف در بیماران قلبی شده‌اند.

این تحقیق مشخص کرده که اپل واچ با دقت قابل قبول توانایی ارزیابی ضعف را دارد. این ساعت هوشمند در 90 درصد از بیماران تشخیص درست انجام داده است. این در حالی است دستگاه‌های معمول مورد استفاده در تست‌های کلینیکی دقتی معادل با 85 درصد داشته‌اند.

این تحقیق در بخش پایانی خود پیشنهاد توسعه اپلیکیشنی به نام VasTrac را داده که از طریق آن کاربران اپل واچ می‌توانند تست شش دقیقه‌ای یاد شده را انجام داده و میزان ضعف در بدن افراد را تشخیص دهند.

گفتنی است که این اپلیکیشن در حال حاضر روی اپل واچ‌هایی که نسخه 7 سیستم عامل WatchOS را اجرا می‌کنند به خوبی کار کرده و امکان تشخیص زودهنگام ضعف را مهیا کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373