لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دستورالعمل‌های امنیتی اپل مانع از افشاگری اخبار محصولات می‌شود

دستورالعمل‌های امنیتی اپل مانع از افشاگری اخبار محصولات می‌شود

اخیرا دستورالعمل‌های امنیتی شدید اپل برای جلوگیری از افشای محصولات منتشر نشده در کارخانه‌های تولیدی قابل اجرا شده است.

بر اساس یک سند داخلی به دست آمده از وبسایت The Information، اخیرا دستورالعمل‌های امنیتی صادر شده توسط اپل برای کارخانه‌های تولیدی آپدیت و ارائه شده که با اجرای معیارهای سختگیرانه تری مانع از انتشار یا افشای اطلاعات مربوط به محصولات می‌شود.

بنابر دستورالعمل به روز شده، شرکای تولیدی اپل نمی‌توانند اطلاعات بیومتریک مثل اثر انگشت یا اسکن صورت کارمندان بازدید کننده از طرف شرکت را جمع آوری کنند. در حالی که شرکت به اثر انگشت و اسکن صورت کارکنان کارخانه نیاز داشته که سبب ایجاد یک استاندارد دوگانه در محیط کار شده و از نظر امنیتی منطقی یه نظر نمی‌رسد.

شرکای تولیدی اپل باید سوء پیشینه همه کارگران خط مونتاژ محصولات منتشر نشده را بررسی کرده و مانع ورود افراد با سوابق کیفری به مکان‌هایی از کارخانه ‌شوند که در آنجا این سری ازمحصولات اپل در حال توسعه یا مونتاژ هستند.

همچنین اپل در حال ارتقا سیستم کامپیوتری نصب شده در برخی کارخانه‌ها بوده که معین می‌کند قطعات تولید شده قبل از انتقال به سایر بخش ها، چه مدت زمانی باید در ایستگاه تولیدی باقی بمانند. در صورتی که مدت زمان انتقال یک قطعه حساس به سایر بخش‌ها به طور غیر معمول طول بکشد، هشدارهای امنیتی باید فعال شوند.

نگهبانان کارخانه باید در ایست‌های بازرسی اطلاعات دقیق حرکت و نقل و انتقال کارگران را از یک نقطه به سایر مناطق کارخانه حفظ و نگهداری کنند.

یکی دیگر از مواردی که در دستورالعمل امنیتی اپل ذکر شده این است که بازدید کنندگان از کارخانه هنگام ورود باید یک ID یا شناسه صادر شده توسط دولت را ارائه دهند.

دوربین‌های امنیتی کارخانه باید چهار جهت وسایل نقلیه مخصوص حمل و نقل را هنگام پارک شدن در یک منطقه ضبط کنند. همچنین ظبط‌های ویدیویی که تخریب نمونه‌های اولیه و قطعات معیوب را نشان می‌دهند برای مدت 180 روز حفظ خواهند شد.

گفتنی است که اطلاعات ذکر شده در دستورالعمل‌های امنیتی اپل هنوز به طور رسمی توسط این شرکت منتشر نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373