لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای دسکتاپ با طراحی جدید و منحصر به فرد آماده عرضه شد

اسپاتیفای دسکتاپ با طراحی جدید و منحصر به فرد آماده عرضه شد

اسپاتیفای دسکتاپ به تازگی با یک به روز رسانی جدید آماده عرضه به کاربران شده است که تجربه کاربری متفاوت‌تری را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می‌دهد.

در طراحی جدیدی که در اسپاتیفای دسکتاپ برای مک او اس، ویندوز و لینوکس و نسخه وب این سرویس استریم عرضه شده،کاربران می‌توانند به شکلی بهینه‌تر و هوشمندانه‌تر از این سرویس استفاده کنند. توسعه دهندگان اسپاتیفای اعلام کرده‌اند که ماه‌ها این طراحی را مورد تست و بررسی قرار داده‌اند تا بتوانند بهترین طراحی ممکن را برای بهبود تجربه کاربری مصرف کنندگان عرضه کنند و همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند به شکلی بهینه‌تر طراحی مناسب‌تر را در اختیار داشته باشند.

در طراحی جدید اسپاتیفای کاربران به بخش Search به شکلی متفاوت‌تر دسترسی دارند و یک رابط یک پارچه‌تر را برای مدیریت محتوای در حال پخش در اختیار خواهند داشت. علاوه بر این، بخش گشت و گذار و Navigation در این نسخه جدید به شکلی بهینه‌تر بهبود یافته تا کاربران بتوانند به طور راحت‌تر و آسان‌تر امکان مدیریت موسیقی‌ها و اپیزودهای پادکست را در اختیار داشته باشند.

اسپاتیفای در تلاش است تا با عرضه این به روز رسانی و طراحی جدید در رابط کاربری خود با رقیب هایی نظیر اپل موزیک ایستادگی کند و همچنان بتواند تعداد بیشتری از کاربران را به سمت استفاده از خود برای پخش محتوای صوتی، پادکست و موسیقی جذب کند. گفتنی است که اسپاتیفای در حال حاضر اولین و پر مصرفترین سرویس پخش محتوای صوتی است که همچنان با سرویس های رایگان و پولی خود در حال افزایش درآمدزایی نسبت به سرویس های مشابه است.

این به روز رسانی از همین حالا به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس است و می‌توان آن را از طریق خود اپلیکیشن نصب شده یا وب سایت رسمی اسپاتیفای دریافت کرد. گفتنی است که کاربرانی که از نسخه وب اسپاتیفای دسکتاپ استفاده می‌کنند از همین حالا می‌توانند به این به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند و طراحی جدید آن را تجربه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420