لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت احتمالی ایرتگ مشخص شد

قیمت احتمالی ایرتگ مشخص شد

شرکت اپل هنوز برچسب‌های ردیابی و مکان یابی خود را معرفی و عرضه نکرده است و حالا شایعاتی در مورد قیمت احتمالی ایرتگ منتشر شده است.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro در گزارش اخیر خود علاوه بر انتشار اطلاعاتی در مورد رنگ بندی و طراحی آیفون 13 پرو و پرو مکس ادعا کرده که ایرتگ‌های شرکت اپل قرار است با قیمت 39 دلار آماده عرضه به بازار شود.

بر اساس شایعه مطرح شده توسط «مکس وینباخ» گرداننده کانال EverythingApplePro ایرتگ‌های اپل در ابعاد 32 در 32 در 6 میلی متر طراحی و ساخته می‌شوند که در یک ظاهر دایره‌ای شکل به همراه یک بخش برآمده شبیه توپ خواهند بود و ابعاد آن‌ها کمی کوچک‌تر از یک سکه 50 سنتی خواهد بود.

بر این اساس ایرتگ احتمالاً ابعادی کوچک‌تر است اسمارت تگ‌های گلکسی سامسونگ خواهند داشت که تا پیش از این با ابعاد 39 در 39 در 9 میلی متر طراحی و ساخته شده بودند.

این تحلیلگر ادعا کرده که اطلاعات یاد شده را از طریق کدهای داخلی آی او اس 13 به دست آورده که نشان دهنده ابعاد کوچک‌تر ایرتگ در مقایسه با رقیب سامسونگی آن‌ها خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که قیمت ایرتگ 10 دلار در مقایسه با گلکسی اسمارت تگ گران‌تر است و قرار است با قیمت 39.99 دلار به فروش برسند. این در حالی است که معادل کره‌ای این محصول که توسط سامسونگ تولید شده از همین حالا با قیمت 29.99 دلار آماده عرضه شده است.

ایرتگ همچنین قرار است به صورت پیش‌فرض از طریق اپلیکیشن Find My در تلفن‌های هوشمند آیفون و سیستم عامل آی او اس و دیگر دستگاه‌های توسط شده توسط شرکت اپل نظیر آیپد و مک با استفاده از سیستم عامل‌های iPadOS و macOS قابل ردیابی و مدیریت باشد.

اپل احتمالاً این محصول را در نیمه اول سال 2021 میلادی معرفی و در نیمه دوم همین سال آن‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373