لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: توسعه دهندگان مجبور به رعایت قوانین و محدودیت‌های اپ استور ندارند

اپل: توسعه دهندگان مجبور به رعایت قوانین و محدودیت‌های اپ استور ندارند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که توسعه دهندگان برای ارائه خدمات و محصولات خود به کاربران لزوماً نیازی به رعایت قوانین محدود کننده اپ استور ندارند و راه‌های جایگزین دیگری برای ارائه خدمات خود به کاربران خواهند داشت.

شرکت اپل این سخنان را در پاسخ به اقدامات و بررسی‌های اخیر کمیته حمایت از حقوق مصرف کنندگان استرالیا بیان کرده و طی آن اعلام داشته که توسعه دهندگان راه‌های زیادی برای ارائه خدمات خود به کاربران آی او اس دارند و لزوماً محدود به اپ استور نخواهند بود.

در خبری که اولین بار در وب سایت ZDnet به طور کامل پوشش داده شده، مشخص شده که مقامات حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر رقابت کسب و کارهای استرالیا، در حال بررسی موشکافانه فعالیت‌های شرکت اپل به عنوان یک عرضه کننده پلتفرم دیجیتال و نقش ایفا شده توسط این کمپانی است و حالا شرکت اپل در پاسخ به این کمیته بیانیه‌ای را صادر کرده است.

بخشی از متن این بیانیه به این شرح است:

حتی اگر یک کاربر فقط و فقط از دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس استفاده کند، توزیع [اپلیکیشن‌ها و خدمات] به او فراتر از محدودیت‌هایی است که اپل در اپ استور اعمال کرده؛ چرا که توسعه دهندگان کانال‌های جایگزین برای رسیدن به کاربران را دارند. تمام حوزه وب یک جایگزین مهم برای آن‌ها است و دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس دسترسی بدون محدودیت و بدون کنترل به محتوای آن را دارند. روش معمول برای کاربران این است که محتوا و خدمات دیجیتال خود را از وب سایت [توسعه دهندگان] خریداری و استفاده کنند.

مرورگرهای وب نه تنها به عنوان یک پرتال مناسب برای توزیع محتوا و خدمات، بلکه به عنوان میزبانی برای اجرای «وب اپلیکیشن‌های پیشرفته» نیز به حساب می‌آیند که نیاز به دانلود اپلیکیشن‌های عرضه شده از طرف توسعه دهندگان در اپ استور را از بین می‌برد. وب اپلیکیشن‌های پیشرفته به شکلی رو به رشد در حال ارائه از طریق مرورگرهای موبایل و از جمله آن‌ها دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس هستند.

این ادعای اپل نشان از آن دارد که شرکت اپل به خودی خود چراغ سبز برای عرضه اپلیکیشن‌های بدون محدودیت از طریق وب را به توسعه دهندگان نشان داده و به آن‌ها اعلام کرده که اگر تمایلی به رعایت قوانین اپ استور ندارند، می‌توانند از وب اپلیکیشن برای ارائه خدمات خود به کاربران استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373