لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 پرو مکس بهترین اسمارت فون 2021 شد

آیفون 12 پرو مکس بهترین اسمارت فون 2021 شد

گزارش‌های منتشر شده از طرف وب سایت Consumer Reports نشان داده که آیفون 12 پرو مکس به عنوان محبوب‌ترین اسمارت فون سال 2021 میلادی شناخته شده است.

این وب سایت اعلام کرده که استفاده از تراشه پنج نانومتری A14 به همراه نمایشگر باکیفیت OLED و سیستم ارتباطی پر سرعت 5G از جمله عوامل اصلی افزایش محبوبیت این تلفن هوشمند در میان کاربران است.

با این وجود، وب سایت یاد شده، نکات منفی مشخصی را برای مقایسه این تلفن هوشمند با آیفون 12 پرو نیز مشخص کرده است که عمدتاً مربوط به سایز نسبتاً بزرگ این تلفن هوشمند نسبت به معادل ارزان قیمت 6.1 اینچی آن می‌شود.

بخشی از گزارش وب سایت Consumer Reports دراین‌باره به این شرح است:

در حالی که آیفون 12 پرو مکس 100 دلار قیمت بیشتری نسبت به معادل ارزان قیمت خود، یعنی آیفون 12 پرو دارد، اما ارائه عمر باتری بیشتر، در کنار نمایشگر باکیفیت بزرگ‌تر و قابلیت زوم اپتیکال 2.5 برابر دوربین باعث شده تا محبوبیت این تلفن هوشمند نسبت به مدل ارزان قیمت‌ترش بیشتر باشد.

علاوه بر این، نسخه مکس این تلفن هوشمند وزن بیشتری نسبت به نسخه پرو دارد که روند استفاده با یک دست را حتی برای افرادی که انگشتان کشیده‌تری دارند، دشوار می‌کند. با این حال اگر شما به تلفن‌های هوشمند بزرگ علاقه ندارید، آیفون 12 پرو گزینه‌ای بهتر برای شما به حساب میاید.

این وب سایت همچنین گلکسی نوت 20 الترا نسخه 5G را به عنوان یکی دیگر از تلفن‌های هوشمند محبوب معرفی کرده که در مقام سوم پس از آیفون 12 پرو و نسخه مکس آن قرار گرفته است. این وب سایت همچنین وان پلاس نورد N10 را به عنوان بهترین تلفن هوشمند اقتصادی و مقرون به‌صرفه معرفی کرده است.

باوجود این مسئله می‌توان گفت که شرکت اپل هنوز در تولید تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار توانسته موفقیت و جایگاه قابل توجه خود را حفظ کند. البته این شرکت هنوز در حال رقابت با شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند میان رده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420