لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکی مات در رنگ بندی آیفون 13 پرو عرضه خواهد شو

مشکی مات در رنگ بندی آیفون 13 پرو عرضه خواهد شو

شایعات اخیر منتشر شده در مورد تلفن‌های هوشمند بعدی شرکت اپل حاکی از آن است که مشکی مات در رنگ بندی آیفون 13 پرو عرضه می‌شود.

بر اساس گزارشی که «مکس وینباخ» در کانال یوتیوبی «EverythinApplePro» مطرح کرده مشخص شده که آیفون 13 پرو و پرو مکس قرار است با رنگ مشکی مات، لبه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ و روکش ضد اثر انگشت آماده تولید و عرضه شود.

در این شایعه مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از مکانیزمی جدید برای طراحی بدنه و گوشه‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس استفاده کند که از طریق آن اثر انگشت روی بدنه باقی نمی‌ماند که این موضوع باعث می‌شود تا ظاهر دستگاه در استفاده طولانی مدت همچنان بدون تغییر و به شکلی خوشایند باقی بماند.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که اپل امسال پتانسیل‌های لازم برای تعبیه نمایشگرهای دارای رفرش ریت 120 هرتز را در تلفن‌های هوشمند خود دارد و آیفون 12 پرو و پرو مکس دقیقاً با همین نمایشگر آماده عرضه خواهند شد. در ادامه شایعات مطرح شده مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیت «روشن ماندن همیشگی نمایشگر» یا (Always on Display) را در این نمایشگرها تعبیه کند. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربر بتواند در هر لحظه ساعت را و برخی از اطلاعات ویژه را از روی نمایشگر آیفون مشاهده کند.

در رنگ بندی آیفون 13 پرو و پرو مکس گزینه مشکی مات یا Matte Black به عنوان یک تغییر بزرگ در طراحی این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه خواهند شد. این تحلیلگر همچنین حدس و گمان‌هایی در مورد انجام برخی آزمایش‌های و تست‌ها برای آماده سازی خط تولید آیفون 13 پرو با رنگ برنز را نیز مطرح کرده که بر اساس آن‌ها رنگ برنز قرار است به نارنجی براق نزدیک باشد.

آیفون 13 پرو و پرو مکس احتمالاً در شهریور 1400 آماده رونمایی خواهند شد که پس از آن صحت و درستی شایعات مطرح شده امروزی مشخص می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373