لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار محافظت از نوجوانان در اینستاگرام اضافه شده است

ابزار محافظت از نوجوانان در اینستاگرام اضافه شده است

اخیراً ابزارها و تغییرات جدیدی برای محافظت از نوجوانان در اینستاگرام ارائه شده است که یکی از مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این پلتفرم به پیگیری بزرگ‌سالان از نوجوانان زیر 18 سال مربوط است.

اینستاگرام اشاره‌کرده که با همکاری موسسه The Child Mind و گروه غیرانتفاعی ConnectSafely یک راهنمای جدید برای والدین در آمریکا منتشر کرده است. این دستورالعمل توصیه‌هایی برای والدین و نوجوانان در مورداستفاده صحیح و محافظت شده از این پلتفرم ارائه کرده است.

قابل ذکر است متخصصان بسیاری از کشورها از جمله آرژانتین، برزیل، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک و سنگاپور برای انتشار این راهنما مشارکت داشته و به راهنمای موجود در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا پیوسته و احتمالاً در آینده گسترش بیشتری خواهد داشت.

مهم‌ترین شرط اینستاگرام برای ایجاد حساب کاربری داشتن حداقل 13 سال است، اما احتمالاً برخی از کاربران جوان سن خود را به دروغ اعلام می‌کنند و اصطلاحاً شرط عضویت در این پلتفرم را دور می‌زنند.

اینستاگرام برای مقابله با این موضوع از کاربران نوعی تائید سن درخواست می‌کند، به این منظور برای محافظت از نوجوانان از هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده شده است.

محدود شدن تعامل بین نوجوانان و بزرگ‌سالان که یکدیگر را دنبال نکنند، تغییر مهم دیگری است که به این پلتفرم اضافه شده است. اگر یک بزرگ‌سال بخواهد نوجوان زیر 18 سال را دنبال کند به او پیغام داده می‌شود که شما نمی‌توانید او را دنبال کنید مگر اینکه او شما را فالو کند. همچنین نوجوانانی که یک بزرگ‌سال را دنبال کنند برای آنها یک پیغام Saftey Notices ارسال خواهد شد.

اگر فرد بزرگ‌سالی رفتارهای مشکوکی نسبت به یک نوجوان زیر 18 سال داشته باشد اخطارهای ایمنی مثل گزینه پایان مکالمه، بلاک کردن، ریپورت یا محدود کردن بزرگ‌سال در DM به نوجوان ارسال شده و او را مطلع می‌کند.

ابزار محافظت از نوجوانان در اینستاگرام آنها را ترغیب به خصوصی کردن اکانت خود می‌کند که فقط به افراد مورد تائید خودشان اجازه دیدن عکس و فیلم‌های خود را می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373