لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک اپل سیلیکون در کرش لاگ Xcode دیده شد

آیمک اپل سیلیکون در کرش لاگ Xcode دیده شد

شرکت اپل هنوز آیمک اپل سیلیکون را آماده معرفی و عرضه نکرده، اما در بررسی‌های اخیر از لاگ تغییرات مربوط به کرش کردن XCode نشانه‌هایی از این سری محصولات دیده‌شده است.

گزارش منتشرشده اخیر در وب‌سایت 9to5mac اطلاعاتی از لاگ کرش ایکس کد را در اپلیکیشن DaftCloud منتشر کرده که نشان از تلاش شرکت اپل برای عرضه آیمک مبتنی بر اپل سیلیکون دارد. گفتنی است که نام آیمک اپل سیلیکون نشان دهنده نسخه اولیه سیستم عامل نصب شده روی آن نیز بوده که شامل 11.2.1 بوده است.

معماری این کامپیوتر بر اساس ARM 64 است که نشان از تلاش‌های اولیه شرکت اپل برای تولید کامپیوترهای رومیزی با پردازنده‌های جدید است که قرار است با پشتیبانی از تمامی نرم‌افزارهای مشابه با آنچه در مک بوک‌های 2020 دیده‌شده، آماده عرضه شود.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم به معرفی این محصولات در ماه آوریل 2021 میلادی دارد، اما برخی از شایعات ضد و نقیض حاکی از آن است که شرکت اپل کنفرانس بهاری خود را با کمی تاخیر برگزار می‌کند.

اپل احتمالاً آیمک اپل سیلیکون را در کنار نسل جدید نمایشگرهای Pro Display XDR آماده معرفی و عرضه خواهد کرد. مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده که این آیمک ها در کنار طراحی جدیدی از کامپیوترهای همراه مک بوک آماده عرضه به بازار می‌شوند و شرکت اپل به‌طور کامل فرایند عرضه محصولات اپل سیلیکون خود را از سال 2021 کامل خواهد کرد.

گورمن همچنین تأکید کرده که آیمک اپل سیلیکون از ذخیره‌سازی یک پارچه اس اس دی تا حجم یک ترابایت پشتیبانی می‌کند و اپل تمایلی برای استفاده از فیوژن درایو در این محصولات ندارد. با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود که کامپیوترهای آیمک اپل سیلیکون نسبت به نسل قبلی هزینه تولید بیشتری داشته باشند؛ اما اپل این محصولات را با همان قیمت محصولات سابق آماده عرضه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420