لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قتل همسر به خاطر شارژر آیپد

قتل همسر به خاطر شارژر آیپد

خبرگزاری‌های انگلستان به‌تازگی گزارشی در مورد قتل همسر 78 ساله به خاطر شارژر آیپد را منتشر کرده‌اند که با سروصدای بسیار زیادی در این کشور همراه شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Daily Mail دیوید جکسون 78 ساله به خاطر مشاجره باهمسر 65 ساله خود بر سر شارژر آیپد با ضربات چاقو کشته شده است.

این خبرگزاری گزارش خود را بر اساس ادعای منتشر شده از داماد این خانواده منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، داماد دیوید جکسون ادعا کرده که پلنوپه جکسون و همسرش دیوید در خانه 100 میلیارد پوندی خود زندگی می‌کردند که درگیر یک مشاجره لفظی می‌شوند؛ پس از پایان یافتن مشاجره، هر دو به آشپزخانه می‌روند که در آنجا برای بار دیگر بحث بر سر یک شارژر آیپد بالا می‌گیرد و در نهایت پلنوپه، همسرش را با ضربات چاقو می‌کشد.

بر اساسادعای چندی از اقوام، دیوید همسر چهارم پلنوپه بوده که نزدیک به 20 سال با یکدیگر زندگی کرده بودند؛ علاوه بر این، پلنوپه ارتباط عمیقی با فرزندان خود از همسران پیشین داشته است. دیوید یکی از افراد ثروتمند در رشته ورزشی گلف و باشگاه‌های آن در انگلستان بوده است. پزشکی قانونی انگلستان مرگ او بر اثر ضربات چاقو را تائید کرده است.

خواهر مقتول ادعا کرده که این زوج مدت‌ها بود که با آرامی کنار یکدیگر زندگی می‌کردند و هرگز در جمع به یکدیگر بی‌احترامی نکرده بودند. خواهر مقتول همچنین تأکید کرده که پلنوپه یک دیوید یک زوج بسیار ثروتمند بودند که هرگز بر سر دارایی‌ها، املاک و حساب‌های بانکی باهم دعوا نمی‌کردند. با این حال رخ دادن این قتل آن هم صرفاً به خاطر یک شارژر آیپد برای بسیاری از اطرافیان آن‌ها غیر قابل باور بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373