لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک تیم ویژه برای تشخیص لوازم جانبی تقلبی دارد

اپل یک تیم ویژه برای تشخیص لوازم جانبی تقلبی دارد

بررسی های اخیر نشان داده که شرکت اپل مدت ها است که یک تیم ویژه را مسئول تشخیص محصولات و لوازم جانبی تقلبی کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، عمده فعالیت این تیم ویژه روی تشخیص شارژرهای تقلبی آیفون متمرکز شده است. شرکت اپل از طریق منابع رسمی خود بیانیه ای را در مورد این تیم ویژه و فعالیت آن به بلومبرگ داده است. بخشی از متن بیانیه شرکت اپل به این شرح است:

حفظ امنیت کاربران اولویت ما است و مدیریت خطرات مربوط به استفاده از محصولات تقلبی نیز جدی است. ما یک تیم اختصاصی از متخصصین را برای کار ثابت و رایزنی با مراجع قانونی، فروشندگان، شبکه های اجتماعی و وب سایت های فروش اینترنتی ایجاد کرده ایم تا اقدام به حذف تمام محصولات تقلبی از سراسر جهان کنند. در سال گذشته نزدیک به یک میلیون از محصولات تقلبی توسط این تیم از بازار آنلاین سراسر جهان جمع آوری شد و حتی تبلیغات آنها از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و اینستاگرام نیز برداشته شد.

اپل

بر اساس ادعای شرکت اپل سال گذشته آمار محصولات و لوازم جانبی مختلف این شرکت به اوج خود رسیده بود و همین موضوع نیز باعث افزایش سطح کاری این تیم شده بود. بلومبرگ همچنین اعلام کرده که ادعای اپل در مورد خطرات استفاده از شارژرهای تقلبی را مورد بررسی قرار داده که طی آن مشخص شده که بیشتر آنها از طریق فیسبوک و اینستاگرام به فروش میرسیدند.

کارخانه های چینی تولید محصولات متفرقه عامل اصلی تولید و عرضه محصولات تقلبی شرکت اپل هستند. در این میان، شرکت اپل همواره به طور مداوم در حال ردیابی این محصولات و جمع آوری آنها از بازار است.

تحقیقات یک تیم حرفه ای امنیتی نیز نشان داده که در بازه هشتم فرویه تا هشتم مارس سال جاری نزدیک به 163 نوع محصولات جانبی متفرقه از طریق اینستاگرام فروخته شده است که عمده آنها به ایرپادپروهای فیک 25 دلاری و شارژرهای مگ سیف 5 دلاری مربوط بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420