لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمک به کسب و کارهای کوچک، درآمد اپ استور را به 5 درصد رساند

کمک به کسب و کارهای کوچک، درآمد اپ استور را به 5 درصد رساند

بعد از راه اندازی کمپین حمایت از کسب و کارهای کوچک در اپ استور توسط اپل، کمیسیون 30 درصدی برای توسعه دهندگانی که درآمد آنها کمتر از یک میلیون دلار بود به 15 درصد کاهش یافت که این موضوع روی درآمد کلی شرکت اپل نیز تاثیر گذاشته است.

البته این موضوع به دلیل مقیاس کم درآمد مربوطه برای اپل هزینه زیادی در بر نداشته؛ اما درآمد اپل ناشی از کمیسیون کسب و کارهای کوچک در اپ استور به کمتر از 5 درصد رسیده است.

با این حالا بنابر تخمین سنسور تاور اگر برنامه کاهش کمیسیون در تمام طول سال 2020 اجرا می‌شد آنگاه اپل 595 میلیون دلار را از دست داده بود.

کمیسیون اپلیکیشن‌هایی که درآمد بالایی در اپ استور به دست می‌آورند مشمول همان هزینه 30 درصدی بوده و اپل بیشترین درآمد خود را در اپ استور از همین طریق کسب می کند.

اخیرا گوگل هم کاهش کمیسیون مشابه اپل را برای توسعه دهندگان اعلام کرده و از اول جولای گوگل کمیسیون 15 درصدی را از توسعه دهندگان با درآمد زیر یک میلیون دلار از پلی استور دریافت خواهد کرد.

همچنین Sensor Tower تخمین زده که اگر گوگل در تمام سال 2020 این برنامه را اجرا کرده بود حدود 5 در صد از درآمد 11.6 میلیارد دلاری خود را از دست داده بود.

قابل ذکر است که اپل و گوگل اطلاعات خاصی را در مورد فروش‌های خود از اپ استور و گوگل پلی در اختیار Sensor Tower قرار نداده‌اند و ارقام ذکر شده تخمینی و محاسبه تقریبی است. اپل درآمد حاصل از اپ استور و سایر خدمات را جمع کرده و در سال مالی 2020 در حدود 54.76 میلیارد دلار بوده است.

برنامه کمیسیون 15 درصدی اپل تقریبا برای 98 درصد از توسعه دهندگان اعمال می‌شود که موجب کاهش هزینه خریدهای درون برنامه‌ای،‌ خریدهای برنامه و اشتراک‌ها می‌شود. مشخص شده که بیشترین هزینه‌ها بابت برنامه‌های بازی و سرگرمی پرداخت شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373