لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای tvOS 14.5 با پشتیبانی دسته پلی استیشن 5 عرضه شد

چهارمین بتای tvOS 14.5 با پشتیبانی دسته پلی استیشن 5 عرضه شد

اپل چهارمین نسخه بتا tvOS 14.5 را برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی به منظور آزمایش و با ارائه نرم افزار بتا جدید منتشر کرده که دو هفته بعد از انتشار سومین نسخه بتا tvOS 14.5 آماده ارائه و نصب شده است.

نسخه بتا tvOS 14.5 برای توسعه دهندگان در اپل تی وی و از طریق پروفایل مبتنی بر Xcode دانلود می‌شود. همچنین این نسخه برای نسل چهارم و پنجم اپل تی وی طراحی شده است.

این نسخه بتا از دسته دوال سنس PS5 و کنترلر ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی کرده که از اپ استور تی وی او اس و اپل آرکید قابل دسترسی است. حتی iOS 14.5 و iPadOS 14.5 از این دسته‌ها پشتیبانی می‌کنند.

هنوز معلوم نشده که نسخه بتا عمومی tvOS 14.5 چه ویژگی‌های دیگری دارد زیرا آپدیت‌های تی وی او اس اغلب در مقیاس کوچکی ارائه می‌شوند. با انتشار tvOS، اپل قوانین جدید شفافیت ردیابی اپلیکیشن خود را اجرا می‌کند به طوری که توسعه دهندگان برای ردیابی فعالیت‌های کاربران در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها برای دستیابی به اهداف سفارشی سازی تبلیغات، باید از کاربر اجازه دسترسی به شناسه تبلیغات تصادفی دریافت کنند.

وقتی اپلیکیشنی قصد دارد به شناسه تبلیغاتی کاربر در تی وی او اس دست یابد، کاربر گزینه‌های Allow Tracking یا

Ask App Not to Track را مشاهده خواهد کرد.

انتخاب گزینه Ask App Not to Track مانع دسترسی توسعه دهنده به IDFA کاربر می‌شود، همچنین توسعه دهنده باید به اولویت ردیابی کاربر احترام گذاشته و از روش‌های ردیابی میان برنامه‌ای تهاجمی اجتناب کند.

آپدیت اصلی tvOS 14 در ماه سپتامبر منتشر شده که پشتیبانی قابل ملاحظه‌ای از قابلیت تصویر در تصویر، یکپارچه سازی HomeKit جدید با دوربین HomeKit Secure Video، پشتیبانی از پروفایل‌های اپل آرکید چندگانه و موارد بیشتر را با جزئیات موجود در تی وی او اس 14 ارائه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373