لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای واچ او اس 7.4 برای توسعه دهندگان منتشر می‌شود

چهارمین بتای واچ او اس 7.4 برای توسعه دهندگان منتشر می‌شود

اپل اخیرا آپدیت چهارمین بتا واچ او اس 7.4 را به منظور آزمایش برای توسعه دهندگان منتشر کرده است.

این نسخه بیش از یک ماه بعد از ارائه واچ او اس 7.3 منتشر شده که با قابلیت «Time to Walk»، توسعه ECG و فیس واچ Uinty قابل دسترسی است.

توسعه دهندگان برای نصب واچ او اس 7.4 باید پروفایل پیکربندی مناسبی را از Apple Developer Center دانلود کنند. پس از درخواست دانلود، بتا واچ او اس 7.4 را از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ در آیفون و رفتن به General > Software Updat قابل دانلود است.

برای دریافت آپدیت نرم افزار جدید، اپل واچ به 50 درصد شارژ باتری نیازی دارد و به همین منظور آن را باید نزدیک آیفون قرار داد.

در آی او اس 14.5 و واچ او اس 7.4 ویژگی جدید باز کردن قفل با اپل واچ ارائه شده است. اگر کاربر ماسک زده باشد با استفاده از این قابلیت می‌تواند از طریق فیس آیدی آیفون از یک احراز هویت ثانویه استفاده کرده و برای باز کردن قفل نیاز به وارد کردن رمز عبور کاهش می‌یابد.

هنگام پوشیدن ماسک، فیس آیدی پاسخگو نبوده اما ویژگی جدید اپل واچ در عین سادگی روش بسیار ایمنی را برای دسترسی به آیفون بدون دردسر رمز عبور فراهم می‌کند.

از اپل واچ نمی‌توان برای تایید احراز هویت Apple Pay یا خریدهای اپ استور یا برای باز کردن قفل اپلیکیشن‌ها با اسکن فیس آیدی استفاده کرد. در این مواقع باید ماسک برداشته یا از رمز عبور استفاده شود.

وقتی اپل واچ قفل آیفون را باز می‌کند کاربر در مچ خود احساس لرزش یا هپتیک کرده و هشداری در ساعت خود دریافت می‌کند مشابه وقتی که از ساعت برای باز کردن مک استفاده می ‍شود.

به گفته اپل نسخه اصلی watchOS 7.4 اوایل بهار منتشر خواهد شد. بهار از 20 مارس آغاز شده، بنابراین احتمالا آزمایش بتا چند هفته ادامه دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420