لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان ممکن است ماشین اپل را تولید کند

فاکس کان ممکن است ماشین اپل را تولید کند

فاکس کان به عنوان کارخانه اصلی اسمبل و تولید آیفون ممکن است در سال‌های آینده وظیفه تولید انبوه ماشین اپل را بر عهده بگیرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فاکس کان ممکن است شعبه‌هایی از خود را در آمریکا و مکزیک در سال 2023 افتتاح کند و از آن طریق بتواند وظیفه تأمین و تولید انبوه ماشین اپل را برای آمریکای شمالی بر عهده بگیرد.

مدیر عامل اجرایی فاکس کان در جریان یک مصاحبه از احتمال تصمیم برای آغاز یک همکاری جدید با شرکت اپل پرده برداشته است. این مدیر اعلام کرده که احتمالاً شعبه ویسکانسین فاکس کان و یک شعبه دیگر در مکزیک فرایند تولید انبوه ماشین‌های هوشمند و محصولات دیگر شرکت اپل را بر عهده بگیرند.

پیدا کردن تأمین کننده به یکی از چالش‌های اصلی برای شرکت اپل درزمینهٔ تولید ماشین هوشمند تبدیل شده است. این شرکت تا به امروز اقدامات زیادی برای رایزنی با کارخانه‌های خودروسازی نظیر هیوندای و کیاموتورز داشته است با این حال هیچ یک از آن‌ها به مرحله نهایی نرسیده‌اند و مذاکرات بی‌نتیجه باقی مانده‌اند.

در این میان، گزارش‌های اخیر می‌تواند نشان از اعتماد بی‌سابقه شرکت اپل به کارخانه فاکس کان داشته باشد که در نتیجه آن باعث می‌شود تا این کمپانی برای بار دیگر تولید انبوه یکی از حساس‌ترین محصولات خود را به آن واگذار کند.

گفتنی است که شایعات اخیر هنوز از طریق منابع رسمی شرکت اپل تائید نشده است و همین موضوع می‌تواند دلیلی برای افزایش احتمال عدم همکاری فاکس کان با اپل در این زمینه در نظر گرفته شود.

فاکس کان چندین سال است که به عنوان مورد اعتمادترین شرکت تولید کننده انبوه قطعات الکترونیکی از طرف مدیران اپل شناخته شده است که ممکن است همکاری برای بار دیگر نیز بتواند اعتماد اپل را برای تولید ماشین هوشمند جذب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373