لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلم‌های اپل تی وی پلاس نامزد دریافت جایزه اسکار شدند

فیلم‌های اپل تی وی پلاس نامزد دریافت جایزه اسکار شدند

دو عنوان از محصولات عرضه شده در سرویس اپل تی وی پلاس به عنوان نامزد دریافت جایزه اسکار معرفی شده‌اند و ممکن است از آن‌ها تجلیل شود.

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که فیلم گری هاوند با بازی تام هنکس و انیمیشن Wolfwalkers هر دو نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند. گری هاوند نامزد دریافت جایزه بهترین صدا، و ولف‌واکرز نیز به عنوان نامزد جایزه بهترین فیلم انیمیشنی معرفی شده‌اند.

هر دو این محصولات به عنوان عناوین اختصاصی سرویس اپل تی وی پلاس به حساب میایند که با سرمایه گذاری اختصاصی شرکت اپل آماده پخش از سرویس اپل تی وی پلاس شده‌اند.

اپل تی وی پلاس اولین سرویس استریم محتوای ویدیویی است که محصولات انحصاری آن در دسته بندی‌های جزئی نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شوند. با این حال شرکت اپل درزمینهٔ تولید محصولات تلویزیونی موفقیت بیشتری کسب کرده بود و توانسته بود جوایز متعددی را از مراسم‌های گلدن گلوب و انجمن منتقدین را از آن خود کند.

گفتنی است که نو و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار قرار است در روز بیست و پنجم آوریل 2021 ساعت 8 شب به وقت شرق آمریکا برگزار شود و در آن بهترین آثار سینمایی عرضه شده در بازه زمانی اول ژانویه 2020 تا 28 فوریه 2021 را مورد تحلیل قرار گیرند.

گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا نیز نامزدی تولیدات انحصاری خود را به صورت رسمی از طریق خبرگزاری‌های مختلف و بخش خبری وب سایت خود تائید کرده است.

شرکت اپل از سال 2018 با معرفی سرویس اپل تی وی پلاس تلاش کرد تا وارد عرضه سرویس‌های مبتنی بر استریم شود و همین مسئله باعث شد تا تولیدات این شرکت موفقیتی قابل توجه را در حوزه‌های مختلف به دست آورند و امروزه نیز مورد تجلیل جشنواره‌های مختلف باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373