لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ بدنه آیفون 12 و 11 پاک می‌شود

رنگ بدنه آیفون 12 و 11 پاک می‌شود

برخی از کاربران آیفون‌های جدید به‌تازگی اعلام کرده که رنگ بدنه آلومینیومی آیفون 12 و 11 پس از مدتی استفاده پاک شده است و این موضوع باعث تغییر ظاهر بدنه تلفن هوشمند آن‌ها شده است.

وب سایت Svetapple.sk به‌تازگی طی بازنشر تصاویری از کاربران آیفون این موضوع را تائید کرده و به این مشکل پرداخته است.

یکی از کاربرانی که گزارش خرابی مشابهی را داده از آیفون 12 مدل قرمز رنگ استفاده می‌کرده که با انتشار تصاویری نشان داده که بخش کناری دکمه پاور تلفن هوشمندش کمرنگ شده و به نارنجی متمایل شده است. وب سایت انتشار دهنده این اطلاعات اعلام کرده که این مشکل ممکن است به خاطر استفاده طولانی مدت از قاب‌های شفاف باشد. البته این وب سایت اطلاعاتی در مورد اورجینال بودن یا فیک بودن قاب مورد استفاده توسط این کاربر نداده است.

این مشکل در گزارش‌هایی جداگانه توسط کاربران آیفون 11 و آیفون اس ای 2 نیز تائید شده است. همچنین گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که لزوماً این مشکل به یک رنگ خاص مربوط نمی‌شود اما این موضوع در رنگ قرمز شایع‌تر است.

گفتنی است که تعدادی از کاربران آیفون XR نیز با این مشکل مواجه شده‌اند و تصاویر مربوط به خرابی دستگاه‌های خود را به وب سایت‌های مختلف ارائه داده‌اند. با این حال این گزارش‌ها هنوز هیچ واکنشی را از طرف اپل در پی نداشته است و ریشه این موضوع هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شرکت اپل از زمان آیفون 7 با رنگ جت بلک هیچ گزارشی در مورد شایع بودن ریختن و یا پاک شدن رنگ تلفن‌های هوشمند خود را به‌صورت رسمی تائید نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت باید به گزارش‌های اخیر کاربران واکنش نشان دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373