لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی 5 بازی ورزشی اپل آرکید

معرفی 5 بازی ورزشی اپل آرکید

اپل آرکید بازی‌های مختلف با سبک‌های گوناگونی را در خود جای داده است. در این میان، بسیاری از افراد تمایل دارند تا از بازی‌های ورزشی لذت ببرند. در ادامه این مطلب به پنج بازی ورزشی اپل آرکید اشاره خواهیم کرد.

گیمرها می‌توانند با گرفتن اشتراک ماهانه اپل آرکید به همه بازی‌های انحصاری آن دسترسی نامحدود داشته باشند و این بازی‌ها در iPhone، iPad، iPod touch، Mac و Apple TV قابل اجرا هستند.

Cricket Through the Ages یکی از بازی‌های محبوب اسپرت در اپ استور است که قدمت زیادی هم دارد. در توضیح بازی این طور آمده که به‌تنهایی به می‌توانید به سفری در عمق ورزش کریکت داشته باشید. این بازی هیجان انگیز برای تجربه یک بازی اسپرت متفاوت جذابیت ویژه‌ای دارد که در نوع خود می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

Skate City بازی دیگری است که در آن، خیابان‌های شهر به زمین اسکیت تبدیل شده است. در توصیف این بازی آمده که همه جا به زمین بازی تبدیل شده حتی خیابان‌های لس‌آنجلس، اسلو، بارسلونا و میامی که می‌توانید در آن‌ها به کاوش بپردازید.

Charrua Soccer برای طرفداران فوتبال ارائه شده که می‌توانید در نقش یک یا دو بازیکن یا کل مسابقه بازی کنید.

Ballistic Baseball بازی بیس بال سرگرم کننده و اکشن است. بازی دیگری که در اپل آرکید معرفی شده است و برای علاقه مندان به بازی بیس بال توسعه داده شده است.

Super Impossible Road نیز از جمله بازی‌های عرضه شده از طرف کمپانی Rogue Games است که برای کاربران اپل آرکید ارائه شده است. این بازی را می‌تواند یک بازی مسابقه‌ای با سرعت بالا و آینده‌نگرانه است.

برای دریافت این بازی‌ها می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب کاربری اپل آیدی خود اقدام به دانلود و نصب هر یک از بازی‌های ارائه شده در این سرویس کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420