لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای ایرپاد پرو

شرکت اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را برای ایرپاد پرو منتشر کرده که مورد توجه بسیاری از کاربران و وب سایت‌های خبری قرار گرفته است.
این ویدیو با عنوان Jump منتشر شده است که در آن استفاده کننده از ایرپاد پرو در حال پرش و رقصیدن به نمایش گذاشته می‌شود.

در این ویدیوی تبلیغاتی موزیکال روی قابلیت حذف نویز و شفافیت در کنار کیفیت پخش موسیقی ایرپاد پرو تمرکز خاصی شده است. این ویدیو به شکلی موزیکال همراه با رقص و حرکات پارکور یک کاربر ایرپاد پرو نشان داده می‌شود که از گوش کردن به موسیقی همراه با ایرپاد پرو به شکلی خاص و منحصر به فرد لذت می‌برد.

حرکات پارکور در کنار جلوه‌های بصری و موسیقی باعث می‌شود تا مخاطب علاوه بر لذت بردن از تماشای آن، قابلیت‌های جذاب ایرپاد پرو را نیز مشاهده کند و از آن‌ها لذت ببرد.

ایرپاد پرو در سال 2019 از طرف شرکت اپل رونمایی شد که امکان پخش موسیقی در دو حالت حذف نویز اکتیو و شفافیت را دارد و کاربر می‌تواند با یک اشاره کوچک صدای محیط اطراف را گوش کند و در عین حال از قابلیت حذف نویز اکتیو را غیرفعال کند و از آن طریق به موسیقی به شکلی باکیفیت‌تر گوش کند.

خلاقیت اپل در تعبیه قابلیت حذف نویز اکتیو در ایرپادهای تمام بی‌سیم باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید این محصول جانبی در کنار ایرپادها پیدا کنند.

این در حالی است که قابلیت یاد شده در حال حاضر در بسیاری از محصولات رقیب شرکت اپل آماده ارائه نشده است و همین موضوع یک برگ برنده برای ایرپاد پرو به حساب میاید که می‌تواند توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند.

شرکت اپل تا به امروز در عرضه ایرپاد پرو موفقیت زیادی به دست آورده و قرار است در سال 2021 میلادی نیز اقدام به عرضه نسل سوم ایرپادهای معمولی خود کند که باعث افزایش آپشن‌های کاربران برای خرید محصولات مختلف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373