لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل دارای 15 دوربین متفاوت خواهد بود

هدست واقعیت افزوده اپل دارای 15 دوربین متفاوت خواهد بود

مینگ چی کو در گزارش جدید خود اعلام کرده که هدست واقعیت افزوده اپل دارای 15 دوربین متفاوت خواهد بود که از طریق آن می‌تواند اشیای اطراف را تشخیص دهد.

در این گزارش همچنین ادعاهای پیشین در مورد تاریخ انتشار هدست واقعیت افزوده اپل تأکید شده است که بر اساس قرار است این محصول در نیمه 2022 میلادی آماده عرضه به بازار شود.

مینگ چی کو البته در زمان توضیح در مورد این هدست هوشمند هرگز به پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده تأکید نکرده است، با این حال پیش بینی دیگر تحلیلگران بر این اساس است که این هدست هوشمند شرکت اپل احتمالاً امکان پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده و نمایش محتوای مبتنی بر آن را خواهد داشت.

مینگ چی کو اعلام کرده دست کم هشت ماژول برای اتصال دوربین در هدست هوشمند اپل وجود دارد که احتمالاً به هفت مورد از آن‌ها دو دوربین متصل شده است. در مجموع، هدست هوشمند یاد شده قرار است از 15 دوربین پشتیبانی کند.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که هدست هوشمند اپل یک دستگاه پرتابل نخواهد بود و اپل این محصول را به‌عنوان یک دستگاه متصل و وابسته به اتصال سیمی آماده عرضه می‌کند. این هدست همچنین وزن نسبتاً بالایی دارد که این موضوع باعث می‌شود تا قابلیت حمل آن نسبتاً زیاد باشد.

شایعات پیشین منتشر شده حاکی از آن است که هدست واقعیت افزوده شرکت اپل قرار است وزنی بین 200 تا 300 گرمی داشته باشد که این موضوع نیز تائید کننده عدم طراحی این دستگاه به صورت پرتابل به حساب میاید.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که قیمت این محصول قرار است نزدیک به 1000 دلار باشد. این در حالی است که تحلیلگران دیگر بر این باور هستند که هدست اپل با برچسب 3000 دلاری آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420