لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید ایرپاد 3 در تابستان 2021 آغاز می‌شود

تولید ایرپاد 3 در تابستان 2021 آغاز می‌شود

گزارش منتشر شده اخیر از مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات شرکت اپل حاکی از آن است که تولید ایرپاد 3 از تابستان 2021 آغاز می‌شود.

مینگ چی کو در گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد 3 را برای ماه‌های پایانی سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس عرضه این هندزفری به ماه نوامبر و مشخصاً بازه میانی پاییز و زمستان موکول شده است. با توجه به این ادعا، گفته شده که ایرپاد 3 در تابستان 2021 میلادی و مشخصاً در سه ماهه سوم سال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

تا پیش از این نیز شایعات و تصاویر فاش شده زیادی از نسل سوم هندزفری‌های تمام بلوتوثی شرکت اپل منتشر شده بود که نشان دهنده آغاز فرایند طراحی و ساخت نمونه‌های اولیه از این هندزفری تمام بی‌سیم بوده است.

بر اساس این شایعات مشخص شده که ایرپاد 3 قرار است با ظاهری شبیه به ایرپاد پرو همراه با گوشی‌های کوتاه‌تر ساخته شود که روکش‌های سیلیکونی از آن حذف شده است.

شرکت اپل تا به امروز توانسته با تولید سری محصولات ایرپاد سهم بزرگی از محصولاتی صوتی و پوشیدنی‌های هوشمند همراه را از آن خود کند. در این میان تلاش این کمپانی برای تولید انبوه نسل سوم ایرپادها می‌تواند نشان از موفقیت قابل توجه این محصولات در میان رقبایی نظیر ایربادهای تولید شده توسط شرکت سامسونگ داشته باشد.

گفتنی است که شرکت اپل در ماه‌های پایانی سال 2020 میلادی اقدام به تولید و عرضه ایرپاد مکس کرد و توانست با رقابتی جدید را با محصولات صوتی حرفه‌ای آغاز کند و حالا نیز این کمپانی در تلاش است تا با طراحی و تولید محصولات جدید نظیر ایرپاد 3 سهم بازار خود را برای این محصولات نگه دارد.

ایرپاد 3 احتمالاً همانند نسل‌های پیشین خود مجهز به پردازنده H1 خواهد بود و از آن طریق امکانات هوشمند مشابهی را به کاربران ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420