لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده اپل برای افزایش عمر باتری آیفون بدون نیاز به تغییر ظرفیت

ایده اپل برای افزایش عمر باتری آیفون بدون نیاز به تغییر ظرفیت

شرکت اپل به تازگی یک پتنت جدید را برای بهینه سازی عمر باتری آیفون منتشر کرده است. این ایده باعث افزایش عمر باتری بدون نیاز به تغییر ظرفیت و حجم آن خواهد شد.

در حقیقت اپل به دنبال کاهش فاصله میان باتری با قطعات دیگر و اتصال برخی از قطعات آیفون به صورت مستقیم به باتری است.

باتری‌های لیتیوم پلیمری به صورت معمول در دستگاه‌های نیازمند به شارژ نظیر لپ تاپ‌ها، موبایل‌ها، دستیارهای شخصی دیجیتال و پخش کننده‌های موسیقی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی بی‌سیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتری‌های لیتیوم پلیمری معمولاً شامل الکترودها و الکترویدهایی است که در یک محفظه لمینت آلومینه قرار گرفته‌اند. این محفظه‌های مهر و موم شده از باتری در یک فضای محدود داخلی از دستگاه‌های الکترونیکی نظیر تلفن‌های همراه، کامپیوترهای لپ تاپ و حتی دستگاه‌های پوشیدنی قرار می‌گیرند.

گوشه‌های مهروموم شده از باتری می‌تواند ماده‌هایی را در خود نگه دارد که به عنوان قطب مثبت ولتاژ مورد استفاده قرار گیرند و می‌توان آن‌ها را از سطوح دستگاه [که قطب منفی دارند] ایزوله کرد. برای تطبیق بخشی اضافی به ماده داخلی این محفظهو ایزوله کردن، باید محفظه باتری را نسبت به محدوده تعبیه شده در دستگاه‌های الکترونیکی کوچک‌تر در نظر گرفت که این ایده در طراحی دستگاه‌های پریمیوم معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این میان، شرکت ایده‌ای ویژه را در پتنت خود برای بهبود روند شارژ دهی و ظرفیت باتری‌ها توصیف کرده است:  

محدوده باتری می‌تواند به اشکال مختلفی که به نحوه بهینه سازی ظرفیت مربوط است تغییر داد تا فضای میان باتری و محدوده در نظر گرفته شده برای آن در دستگاه الکترونیکی کاهش پیدا کند. در برخی از اشکال دستگاه‌ها، باتری می‌تواند شامل یک ارتباط دائمی یا نیمه دائمی با دستگاه الکترونیکی باشد.

برای مثال، شکل باتری می‌تواند شامل الکترودها و کاتودهای محصور شده در یک محفظه فلزی باشد. سایز باتری می‌تواند با توجه به فضای قابل دسترس در دستگاه الکترونیکی بهینه سازی شود و دیگر نیازی به ایجاد فاصله میان محفظه باتری و دیگر قطعات دستگاه الکترونیکی نباشد. در برخی از اشکال باتری می‌توان محفظه فلزی را به بدنه متصل کرد تا به قطعات دیگر امکان ارتباط مستقیم به باتری را بدون ایجاد اتصال کوتاه داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420