لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حلقه هوشمند اپل برای کنترل محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تولید می‌شود

حلقه هوشمند اپل برای کنترل محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تولید می‌شود

شرکت اپل به تازگی یک پتنت را به ثبت رسانده که طی آن نشان از تلاش این شرکت برای توسعه حلقه هوشمند دارد. حلقه هوشمند اپل قرار است برای کنترل محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تولید می‌شود.

وب سایت Patently Apple به تازگی گزارشی را در مورد تلاش اپل برای تولید حلقه‌های هوشمند منتشر کرده است که نشان می‌دهد که محصول بعدی اپل، یک حلقه مبتنی بر سنسورهای مختلف بوده که امکان کنترل محتوای مختلف را به کاربران می‌دهد. در این گزارش آمده که شرکت اپل از سنسورهای ترکیبی تداخل سنجی (SMI) استفاده کرده که امکان استفاده به صورت تکی، جفت یا همراه با اپل پنسل را برای کاربران فراهم میاورد.

این سنسورها می‌تواند برای اندازی گیری اپتیکال حرکات و اندازه گیری فاصله ایجاد شده با اشیا مورد استفاده قرار گیرد. سنسورهای تعبیه شده در حلقه هوشمند اپل می‌تواند برای مدیریت محتوای ارائه شده در اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد و از آن طریق کاربران امکان اجرای بازی‌ها و موارد دیگر را در اختیار داشته باشند.

یکی از تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می‌دهد که حلقه هوشمند اپل به صورت جفت می‌توانند در انگشت شست و اشاره قرار گیرد و از آن طریق امکان انجام برخی از کارها نظیر پینچ و سوایپ را همانند آنچه در نمایشگرهای لمسی نیز مورد استفاده قرار گرفته ارائه دهند.

گفتنی است که پتنت مربوط به حلقه‌های هوشمند هرچند که از طرف شرکت اپل به ثبت رسیده، اما ممکن است فعلاً در تولید هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل مورد استفاده قرار نگیرد. شرکت اپل به طور مداوم پتنت‌های مختلف را به ثبت می‌رساند، اما این موضوع لزوماً به معنای آن نیست که اپل به طور حتم از آن‌ها در طراحی محصولات خود استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420