لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از نمونه اولیه و تائید نشده آیفون X جت بلک منتشر شد

تصاویری از نمونه اولیه و تائید نشده آیفون X جت بلک منتشر شد

اخیراً تصاویری از آیفون X با رنگ جت بلک در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد اپل نمونه‌های اولیه این محصول را با رنگ مشابه با آیفون 7 ساخته بود، اما آن را از چرخه تولید انبوه حذف کرده بود.

اپل در سال 2016 آیفون 7 را با رنگ جدید جت بلک و براق و صیقلی عرضه کرده بود که پایانی بر پوشش آلومینیومی استاندارد آیفون‌های قبلی بود.

آیفون جت بلک به دلیل ویژگی خاصی که داشت در مقایسه با سایر رنگ‌های سیاه و خاکستری فضایی منحصر به فرد بود. اپل رنگ جت بلک را برای هیچ گوشی هوشمند دیگری استفاده نکرد تا اینکه بنابر تصاویر منتشر شده توسط افشاگری به نام Mr. White، این رنگ خاص و منحصر به فرد را در آیفون X استفاده کرد.

آیفون X به رنگ نقره‌ای نزدیک به سفید خاکستری فضایی کاملاً تیره بود اما میزان تیرگی آن به اندازه رنگ جت بلک نشان داده شده در تصاویر نمونه اولیه نبود.

نمونه اولیه ساخته شده فاقد لوگو اپل و سایر نشانه‌های صدور مجوز یا طراحی دوربین است اما در موارد دیگر شبیه آیفون X است. هنوز معلوم نیست که اپل در آینده روند استفاده از رنگ جت بلک را ادامه دهد، اما برای آیفون 11 و 12 از یک رنگ مشکی استاندارد استفاده کرده است.

قابل ذکر است که اپل آیفون 7 را با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد عرضه کرد؛ ولی رنگ خاکستری فضایی را در این سری استفاده نکرد. در عوض رنگ‌های جدید مثل مشکی مات و مشکی بسیار براق یا جت بلک در این مدل آیفون به کار برد. احتمالاً رنگ مشکی نسخه تیره‌تر خاکستری فضایی بوده است.

گوشی‌های دیگری که به رنگ جت بلک عرضه شده‌اند شامل سامسونگ گلکسی اس 7 اج S7 edge و S6، سونی اکسپریا Z5 پریمیوم، هواوی honor 8، شیائومی Mi 5 هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373