لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو بازی جدید آیفون از Game Club پشتیبانی می‌کنند

دو بازی جدید آیفون از Game Club پشتیبانی می‌کنند

دو بازی جدید Tokyo 42 و Ancestors Lagacy که در پاییز سال 2020 میلادی آماده اجرا روی سیستم عامل آی او اس شدند، حالا از گیم کلاب شرکت اپل نیز پشتیبانی می‌کنند.

هر دو بازی یاد شده، تا پیش از این برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها آماده عرضه شده بودند که اخیراً نسخه آی او اس و آیپد او اس آن‌ها نیز آماده ارائه شده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را در دستگاه‌های همراه خود نیز اجرا کنند. پشتیبانی از گیم کلاب اپل باعث می‌شود تا کاربران بتوانند مراحل انجام داده شده در بازی خود را ذخیره کرده و در دستگاه‌های دیگر ادامه آن‌ها را اجرا کنند.

تا پیش از این عدم پشتیبانی از گیم کلاب باعث شده بود تا کاربران امکان انتقال سیو بازی‌های خود را در دستگاه‌های دیگر نداشته باشند و همین موضوع محدودیتی ویژه را برای کاربران ایجاد کرده بود، اما حالا با ارائه این پشتیبانی در بازی‌های جدید، مشکل مربوطه به طور کامل برطرف شده است.

Tokyo 42 یک بازی دنیای آزاد است که با طراحی ایزومتریک خود توانسته جذابیت بسیار زیادی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در این بازی با افزایش سطح مراحل، مهارت‌های کاراکتر در اختیار کاربر نیز افزایش پیدا می‌کند و می‌توان از طریق آن امکاناتی بهتر را برای انجام مراحل پیش رو در اختیار داشت.

Ancestors Lagacy نیز یک بازی استراتژی اجرا کننده وظایف مختلف است که امکان کنترل اعضای ارتش وایکینگ‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. در این بازی استراتژی کاربران باید با رد کردن مراحل مختلف به شهرهای گوناگون حمله کنند و از آن طریق به غنیمت‌های بیشتر دست پیدا کنند.

گفتنی است که این دو بازی علاوه بر پشتیبانی از آیپد و آیفون امکان اجرا در کنسول‌های بازی را نیز دارند و از همین حالا کاربران می‌توانند این بازی‌ها را برای دستگاه‌های خود خریداری کنند. این دو بازی همچنین از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی نیز آماده دانلود و نصب هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373