لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی: فتوشاپ روی اپل سیلیکون تا 50 درصد سریع‌تر است

ادوبی: فتوشاپ روی اپل سیلیکون تا 50 درصد سریع‌تر است

شرکت ادوبی طی هفته گذشته اقدام به آپدیت عرضه نسخه نهایی و عمومی فتوشاپ برای اپل سیلیکون کرده است و طی آن اعلام کرده که این نرم افزار تا 50 درصد عملکرد سریع‌تری روی کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون در مقایسه با مک بوک‌های مبتنی بر اینتل تولیدشده در سال 2019 دارند.

Mark Dahm مدیر محصولات شرکت ادوبی به‌تازگی طی مصاحبه خود با مجله Computer World اعلام کرده که کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون از همین حالا به‌طور کامل از فتوشاپ پشتیبانی می‌کنند و تا 50 درصد نسبت به دستگاه‌های مشابهی که در سال 2019 با پردازنده Intel Core i طراحی و ساخته‌شده‌اند عملکرد سریع‌تری دارند.

مدیر محصولات ادوبی اعلام کرده که فتوشاپ در طول 30 سال گذشته بهترین خدمات ممکن را به کاربران مک ارائه داده است و تا به امروز و مشخصاً بین سال‌های 2005 تا 2006 نیز تجربه‌ای ویژه برای انتقال از پردازنده‌های Power PC به پردازنده‌های اینتل داشته و حالا نیز در حال مهاجرت به اپل سیلیکون است. این روند برای ادوبی آشنا است و این شرکت در تلاش است تا بهترین امکانات ممکن را به کاربران اپل سیلیکون ارائه دهد.

بازدهی مهم‌ترین فاکتور برای مشتریان حرفه‌ای است و به همین دلیل ادوبی می‌خواهد تا زمان مورد نیاز برای تنظیم و بهینه سازی بازدهی را به بهترین شکل ممکن طی کند که شاید این موضوع سال‌ها زمان نیاز داشته باشد. ادوبی در تلاش است تا بهترین تجربه رندرینگ را به کاربران خود ارائه دهد تا از آن طریق امکاناتی بهتر در اختیار کاربران قرار گرفته باشد.

فتوشاپ یکی از اولین نرم افزارهایی بود که پشتیبانی بومی از اپل سیلیکون را آغاز کرد و حالا نیز در نسل جدید کامپیوترهای اپل سیلیکون قابل استفاده است. در این میان، مدیر بخش محصولات ادوبی اعلام کرده که این کمپانی در تلاش است تا با توسعه و عرضه نسخه‌های بهینه‌تر فتوشاپ، کاربران بیشتری را به استفاده از کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون تشویق کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420