لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجسس دولت انگلستان بر سیاست‌های ضدرقابتی اپ استور

تجسس دولت انگلستان بر سیاست‌های ضدرقابتی اپ استور

سازمان رقابت و بازار در انگلستان «CMA» امروز تحقیقات رسمی خود را درباره سیاست ضد رقابتی و توزیع اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های iOS و iPadOS، همچنین قوانین و شرایط حاکم بر این پلتفرم در انگلیس را آغاز کرده است.

در سپتامبر سال گذشته، مقامات انگلستان تحقیق اولیه‌ای راجع به شکایت‌های توسعه دهندگان درباره اپ استور اپل تحت عنوان اقدامات ضد رقابتی شروع کردند. اکنون CMA در حال تکمیل تحقیقات اولیه خود برای ارائه یک بررسی رسمی تحت عنوان فصل دوم قانون رقابت 1998 در انگلستان است.

فصل دوم قانون رقابت در انگلستان مرتبط با شرکت یا سازمان خاصی است که از موقعیت غالب خود در یک صنعت یا بازار ویژه برای محدود کردن رقابت و افزایش ارتقا موقعیت خود استفاده می‌کند.

در ماه‌های اخیر، توسعه دهندگان به دنبال ادعاهای اپیک گیمز انگیزه قوی پیدا کردند تا اپل را به استفاده از موقعیت غالب در پلتفرم خود و جلوگیری از رقابت سایر پلتفرم‌ها متهم کنند. مقامات گفته‌اند دلایل معقولی وجود دارد که به‌موجب این قانون بتوان اپل را به نقض آن متهم کرد.

CMA گفته با بررسی‌های انجام شده مشخص خواهد شد که آیا اپل در ارتباط با توزیع اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های خود بین کاربران انگلستان موقعیت غالب داشته یا اینکه اپل شرایط غیرمنصفانه یا ضد رقابتی را بر توسعه دهندگان موجود در اپ استور حاکم کرده باشد.

همچنین این سازمان به عنوان بخشی از تحقیقات خود به کمیسیون 30 درصدی اپل از خریدهای درون برنامه‌ای خواهد پرداخت. اپل توسعه دهندگان را ملزم کرده تا خرید‌های درون برنامه‌ای خود را از اپ استور انجام دهند و به ازای هر خرید 30 درصد کمیسیون دریافت می‌کند. بعد از اعتراض توسعه دهندگان نسبت به زیاد بودن مبلغ کمیسیون، اپل آن را برای توسعه دهندگان واجد شرایط به 15 درصد کاهش داده است.

اپل در پاسخ به تحقیقات CMA گفته که اپ استور به عنوان محلی امن و قابل اطمینان برای ارائه اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربران بوده و فرصتی عالی برای رشد کسب و کار در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. اپل گفته که مشتاقانه منتظر است تا برای مقامات انگلستان توضیح دهد که چگونه قوانین اپ استور با حفظ حریم خصوصی و امنیت موجب شده تا برای کاربران و توسعه دهندگان، بازار قابل اعتمادی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373