لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه آیفون 12 مینی به طرز قابل توجهی کاهش یافت

تولید انبوه آیفون 12 مینی به طرز قابل توجهی کاهش یافت

شرکت اپل به دلیل افت خارج از انتظار برای خرید، اقدام به کاهش تولید انبوه آیفون 12 مینی کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Nikkei Asia اپل تولید انبوه تمامی قطعات آیفون 12 مینی را به 20 درصد آنچه در دسامبر 2020 بود کاهش داده است و در حال کاهش قابل توجه عرضه این محصول در بازار جهانی است.

تا پیش از این نیز خبرگزاری یاد شده اطلاعاتی در مورد عدم تمایل شرکت اپل به ادامه تولید انبوه آیفون 12 مینی منتشر کرده بود که حالا این موضوع به حقیقت پیوسته است و شرکت یاد شده تنها 20 درصد از حجم تولید این محصول را نگه داشته است.

این گزارش ادعا کرده که شرکت اپل در گام ابتدایی نزدیک به 96 میلیون آیفون را برای نیمه اول سال 2021 میلادی برای تولید به کارخانه‌های زنجیره تأمین خود سفارش داده بود. این سفارش شامل تولید تمام مدل‌های آیفون 11 و 12 به همراه آیفون SE می‌شدند.

اما حالا به دلیل کاهش سطح درخواست‌های جهانی برای برخی از مدل‌های آیفون 12 و مشخصاً نسخه مینی این تلفن هوشمند، شرکت اپل سفارش تولید آیفون‌های خود را به 75 میلیون در بازه زمانی یاد شده کاهش داده است. میزان تقاضا برای خرید آیفون 12 مینی مشخصاً به دلیل طراحی کوچک آن در کنار قیمت قابل توجه آن مربوط بوده است.

آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچ تولید شده و باوجود بهره‌مندی از کانفیگ سخت افزاری بسیار بالا تمایل زیادی را از کاربران جذب نکرده و کاربران بیشتر تمایل به خرید گوشی‌های بزرگ بپا کرده‌اند. در این میان مشخص شده که میزان فروش آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به طرز فزاینده‌ای در حال افزایش است و بسیاری از کاربران تمایل به خرید این تلفن‌های هوشمند در بازار دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420