لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دادخواست قانونی علیه عرضه دستگاه‌های ریفربیشد اپل

دادخواست قانونی علیه عرضه دستگاه‌های ریفربیشد اپل

یک پرونده قانونی علیه اپل صادر شده که مربوط به ارائه دستگاه‌های ریفربیشد به عنوان جایگزین دستگاه‌های جدید به مشتریان است، این دادخواست در ماه اوت در دادگاه موردبررسی قرار می‌گیرد.

اولین بار در سال 2016، یک پرونده قانونی که اپل را به نقض ضمانت‌نامه Magnusson-Moss، ضمانت‌نامه مصرف‌کننده Song-Beverly و سایر قوانین مصرف‌کننده در ایالات متحده برای ارائه دستگاه‌های ریفربیشد متهم کرده، احتمالاً 16 اوت امسال در دادگاه اجرا خواهد شد. این اخطاریه از طرف شرکت حقوقی Hagens Berman Sobol Shapiro LLP صادر شده است.

ضوابط مربوط به تعمیرات دستگاه‌های اپل به این‌گونه است که برای سرویس و تعمیر محصول مشتری، اپل ممکن است از قطعات یا محصولات جدید یا ریفربیشدی استفاده کند که از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان مشابه محصول جدید باشد.

مدعیان دادخواست Maldonado v. Apple Inc ادعا می‌کنند که دستگاه‌های ریفربیشد به لحاظ عملکرد و قابلیت اطمینان معادل محصولات جدید نبوده و به همین دلیل به دنبال کسب خسارت مالی از اپل هستند.

این گروه که ساکنان آمریکا هستند در 20 ژوئن 2012 یا بعد از آن مستقیما یا از طریق iPhone Upgrade Program یک AppleCare+ یا AppleCare Protection Plan را برای آیفون یا آیپد خود خریداری کرده‌اند و زمانی که دستگاه خود را برای تعویض فرستاده‌اند، در عوض یک دستگاه ریفربیشد دریافت کرده‌اند.

کاربرانی که در مورد دستگاه خود با چنین توصیفی مواجه شوند در این گروه گرفته، مگر اینکه برای حفظ حق شکایت جداگانه از اپل، از این گروه انصراف داده و خارج شوند.

اپل هر گونه تخلف نسبت داده شده در این پرونده را انکار کرده؛ ولی اگر دادگاه علیه اپل رای صادر کند ملزم به پرداخت خسارت مالی به کاربران متضرر خواهد بود. همچنین در صورت لزوم، پرداخت دقیق این خسارت به تعداد اعضای این گروه بستگی دارد.

قابل ذکر است که پرونده مذکور در دادگاه منطقه‌ای کالیفرنیای شمالی موردبررسی قرار خواهد گرفت و جزئیات بیشتر این پرونده در وب‌سایت Replacement Device Lawsuit قابل دسترسی خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420