لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین کنفرانس اپل در سال 2021 احتمالاً سوم فروردین برگزار می‌شود

اولین کنفرانس اپل در سال 2021 احتمالاً سوم فروردین برگزار می‌شود

شایعات جدیدی در مورد تصمیم شرکت اپل برای برگزاری کنفرانس بهاری این کمپانی در تاریخ سوم فروردین 1400 منتشر شده است.

بر این اساس باید منتظر برگزاری کنفرانس بهاری شرکت اپل در روز بیست و سوم مارس 2021 بود که قرار است در آن محصولاتی نظیر آیپد پرو نسل پنجم یا ایرتگ یا موارد دیگر رونمایی و آماده عرضه به کاربران شود.

این ادعای اخیر در مورد برگزاری کنفرانس بهاری اپل توسط جان پروزر منتشر شده است، با این حال برخی از ادعاها و شایعات گذشته نیز تا پیش از این در مورد تصمیم اپل برای برگزاری کنفرانس مجازی بهاری منتشر شده بود، اما در عین حال برخی از تحلیلگران نظیر مارک گورمن با استدلال اینکه بسیاری از محصولات شرکت اپل برای این تاریخ آماده عرضه نیستند، این موضوع را رد کرده بودند.

در صورت حقیقت داشتن این موضوع باید در نظر داشت که کنفرانس اپل در سال 2021 برای اولین بار در تاریخ سوم فروردین 1400 برگزار می‌شود و شرکت اپل اقدامی برای تغییر تاریخ این رویداد نمی‌کند. با این وجود این موضوع از طرف اپل تائید یا رد نشده است و نمی‌توان در مورد آن ادعای دقیقی کرد.

با احتساب این اطلاعات باید منتظر بود و دید که شرکت اپل تا هفته آینده دعوت‌نامه برگزاری این رویداد را منتشر می‌کند یا این رویداد به تاریخی دیگر موکول می‌شود و شرکت اپل برای رونمایی از نسل‌های جدید آیپد و موارد دیگر تاریخی دیگر در آوریل یا مه را انتخاب می‌کند.

شرکت اپل معمولاً در جریان فروردین هر سال یک رویداد را برای معرفی و رونمایی از محصولات جدید خود برگزار می‌کند با این حال رویداد بهاری اپل در سال 2020 میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا نه تنها به صورت مجازی برگزار نشد، بلکه به صورت کاملاً خلاصه به معرفی چند محصول و انتشار یک سری ویدیوی تبلیغاتی در مورد محصولات جدید محدود شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420