لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک هوشمند اپل سال 2025 و پس از هدست واقعیت افزوده عرضه می‌شود

عینک هوشمند اپل سال 2025 و پس از هدست واقعیت افزوده عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا پس از عرضه هدست هوشمند واقعیت افزوده خود در سال 2022 میلادی به سراغ تولید یک عینک هوشمند در سال 2025 میلادی برود.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل تلاشی برای تولید یک عینک هوشمند همانند آنچه تا پیش از این توسط شرکت گوگل به عنوان گوگل گلس رونمایی شده ندارد و به جای آن در سال 2022 از یک هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی رونمایی می‌کند.

این کمپانی در سال 2025 میلادی از یک عینک هوشمند به عنوان محصولی وابسته به تلفن هوشمند آیفون رونمایی می‌کند که امکان تماشای محتوای واقعیت افزوده را به کاربران می‌دهد. این محصول بر گفته مینگ چی کو تنها 100 تا 200 گرم وزن دارد و می‌تواند به صورت روزمره و همانند ایرپاد و اپل واچ توسط کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنی است که این محصول قرار است به عنوان یکی از پوشیدنی‌های هوشمند شرکت اپل آماده عرضه به بازار شود که سهم فروش پوشیدنی‌های هوشمند این شرکت را افزایش می‌دهد. شرکت اپل برای تولید این عینک هوشمند در سال 2025 و قبل از آن در تولید هدست هوشمند خود تصمیم به همکاری با شرکت سونی درزمینهٔ تأمین قطعات نمایشگر باکیفیت مناسب برای تعبیه در این محصول دارد.

عینک هوشمند اپل را بسیاری از افراد به عنوان آغازگر دوران پسا آیفون در نظر گرفته‌اند اما مینگ چی کو تأکید دارد که شرکت اپل این محصول را به عنوان ابزاری وابسته به آیفون آماده عرضه می‌کند.

حتی در سال 2030 میلادی نیز در عرضه لنزهای هوشمند خود تلاش می‌کند تا کاربری از آیفون را همچنان به عنوان ابزار کاربری نگه دارد و اقدامی برای توقف عرضه این محصول انجام ندهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373