لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز هوشمند اپل در دهه 2030 میلادی آماده عرضه می‌شود

لنز هوشمند اپل در دهه 2030 میلادی آماده عرضه می‌شود

شرکت اپل احتمالاً در دهه 2030 تصمیم به رونمایی از یک لنز هوشمند دارد. مینگ چی کو اعلام کرده که لنز هوشمند اپل در زمانی بین 2030 تا 2040 رونمایی و آماده عرضه می‌شود.

مینگ چی کو اعلام کرده که لنز هوشمند اپل بعید است که به صورت یک دستگاه پردازشی مستقل آماده عرضه شود و به عنوان یک دستگاه وابسته به تلفن هوشمند یا دستگاهی دیگر آماده رونمایی و عرضه خواهد شد.

این تحلیلگر اعلام کرده که این لنز به چشم متصل می‌شود و محتوای تصویری را به کاربران در زمان دیدن محتوای مختلف نشان می‌دهد. این شرکت احتمالاً این محصول را به عنوان ابزاری جانبی نظیر اپل واچ، عینک هوشمند احتمالی مبتنی بر واقعیت افزوده و موارد دیگر آماده عرضه می‌کند.

رابط کاربری این محصول می‌تواند محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده را همانند محصولات آینده این شرکت آماده نمایش به کاربران کند. به فرض مثال یک کاربر می‌تواند اطلاعات دقیق یک محصول را در فروشگاه پیدا کند و مکان یک مغازه را در مرکز خرید بزرگ از طریق این عینک هوشمند مشاهده کند.

مینگ چی کو همچنین در گزارش اخیر خود ادعاهایی در مورد تلاش شرکت اپل برای رونمایی و عرضه محصولاتی جدید مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی از طرف اپل کرده است که احتمالاً تا پیش از سال 2025 میلادی آماده عرضه به بازار خواهند شد.

کاربران می‌توانند با خرید آن‌ها امکانات ویژه‌ای برای بررسی اطلاعات و مشاهده محتوای سرگرم کننده نظیر فیلم‌ها و بازی‌ها داشته باشند. البته این محتوا باید از طریق روش‌های تائید شده شرکت اپل آماده دریافت باشند که اپل برای آن نیز یک پلتفرم مشابه با اپ استور را توسعه خواهد داد.

گفتنی است که مینگ چی کو در حال حاضر از تاریخ دقیق و قیمت احتمالی این محصول اطلاعاتی را ارائه نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420