لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس صوتی و تصویری واتساپ دسکتاپ در حال آماده‌سازی است

تماس صوتی و تصویری واتساپ دسکتاپ در حال آماده‌سازی است

توسعه دهندگان واتساپ دسکتاپ در حال آماده سازی و انجام مراحل نهایی عرضه تماس صوتی و تصویری به عموم کاربران هستند.

واتساپ از طریق منابع رسمی خود این موضوع را تائید کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این امکان را به کاربران عمومی ارائه دهد تا از طریق آن کاربران بتوانند از طریق کامپیوترهای ویندوزی و مک اقدام به برقراری تماس‌های مختلف کنند.

تا پیش از این واتساپ دسکتاپ فقط به ارسال پیام‌های صوتی و تصویری محدود بود، اما توسعه دهندگان این پیام رسان در توسعه نسخه‌های اخیر این پیام رسان امکانات جدید را آماده ارائه به کاربران خود کرده‌اند که طریق آن کاربران می‌توانند تمامی تماس‌های صوتی و تصویری را با رابط کاربری دسکتاپ مدیریت کنند.

این قابلیت تا پیش از این نیز به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران ارائه شده بود، اما حالا قرار است به صورت عمومی برای تمامی کاربران ارائه شود که امکاناتی بیشتر و بهینه‌تری را برای برقراری رویدادهای مختلف به کاربران ارائه می‌دهد.

گفتنی است که واتساپ تأکید کرده که کاربران برای دسترسی به این امکانات باید حتماً اکانت خود را از طریق واتساپ موبایل تائید کرده باشند و پس از آن اقدام به دانلود نصب نسخه‌های جدید پیام رسان واتساپ روی کامپیوترهای شخصی خود کنند تا بتوانند به تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. واتساپ همچنین برای ارائه این قابلیت نیاز به فعال بودن تلفن هوشمند به صورت لحظه‌ای دارد و در صورت قطع بودن تلفن هوشمند واتساپ تصویری کار نخواهد کرد.

واتساپ پس از ارائه این قابلیت احتمالاً می‌تواند با رقبایی نظیر اسکایپ و فیس تایم رقابت کند و امکاناتی کاربردی را به کاربران ارائه دهد. گفتنی است که واتساپ تصمیم دارد تا با این امکانات جدید کاربران بیشتری را به سمت استفاده از خود باقی نگه دارد، این در حالی است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان به دلیل محدودیت‌ها و اجبارسازی‌های حریم خصوصی در حال مهاجرت از آن به سمت پیام رسان‌های دیگر هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420