لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم امنیتی ایرتگ از کاربران در برابر افراد کنجکاو محافظت می‌کند

سیستم امنیتی ایرتگ از کاربران در برابر افراد کنجکاو محافظت می‌کند

شرکت اپل برای توسعه برچسب‌های ردیابی ایرتگ یک سیستم امنیتی هوشمند را توسعه داده است که از طریق آی او اس امکان ردیابی کاربران توسط افراد ناشناس را مسدود می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده نسخه سوم بتای آی او. اس 14.5 مجهز به این سیستم امنیتی است که در صورت عرضه ایرتگ آماده ارائه به تمامی کاربران خواهد شد.

وب سایت 9to5mac اولین انتشار دهنده این قابلیت است که در نسخه‌های بتای جدیدترین سیستم عامل آی او اس دیده شده است. بر اساس این قابلیت کاربران می‌توانند با فعال سازی سیستم امنیتی ایرتگ از فعالیت افراد ناشناس برای ردیابی و مکان یابی جلوگیری کنند.

در صورتی که افراد ناشناس و کنجکاو تصمیم برای ردیابی کاربر داشته باشند و اقدام به قرار دادن ایرتگ در کیف یا وسایل فرد مورد نظر کنند، سیستم امنیتی ایرتگ از طریق آیفون به کاربر هشدار می‌دهد که فرد دیگری با اپل آیدی متفاوتی اقدام به قرار دادن ایرتگ در ابزارهای مورد استفاده کرده است.

ایرتگ همچنین در بدنه خود اطلاعاتی در مورد شماره تلفن مقامات قضایی را به افراد نشان می‌دهد که در صورت احراز شدن موضوع نفوذ امنیتی و ردیابی ناخواسته می‌توان از آن برای تماس و شکایت از افراد خاطی استفاده کرد.

کدهای نسخه بتای آی او اس همچنین نشان داده‌اند که ایرتگ ممکن است امکان جداسازی باتری با دست را داشته باشد تا از لحاظ امنیتی محدودیتی برای کاربران برای خاموش کردن فرایند ردیابی وجود نداشته باشد.

اپل احتمالا در جریان نیمه اول سال 2021 از برچسب های ردیابی ایرتگ رونمایی خواهد کرد. این برچسب از طریق ابزار Find My امکاناتی در زمینه ردیابی ابزارهای مختلف و جلوگیری از گم شدن آنها را فراهم میاورد که میتوان آن را به دسته کلید، کیف یا موارد دیگر متصل کرد.

این محصول قرار بود در سال 2020 آماده عرضه شود، با این حال به دلیل شیوع ویروس کرونا اپل رونمایی از آن را تا سال 2021 به تاخیر انداخته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373