لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات ضد و نقیض از تلاش اپل برای تولید آیپد مینی پرو

شایعات ضد و نقیض از تلاش اپل برای تولید آیپد مینی پرو

شرکت اپل احتمالاً در کنار رونمایی از آیپد مینی 6 در نیمه اول سال 2021، تصمیم به رونمایی از آیپد مینی پرو در نیمه دوم این سال دارد.

گزارش‌های ضد و نقیض اخیر منتشر شده حاکی از آن است که برخی از تأمین‌کنندگان قطعات شرکت اپل در جنوب شرقی آسیا در طول 24 ساعت گذشته تلاش‌هایی برای راه اندازی خط تولید قطعاتی جدید را برای آیپد داشته‌اند. خبرگزاری‌های مختلف ادعا کرده‌اند که این قطعات برای آیپد مینی پرو طراحی شده است که به عنوان نسل جدید و البته حرفه‌ای آیپد مینی قرار از معرفی و عرضه شود.

آنچه در حال حاضر با عنوان آیپد مینی پرو توسط خبرگزاری مختلف مورد ادعا قرار گرفته تا پیش از این نیز در بخش تحقیق و توسعه شرکت اپل نیز مورد بررسی قرار گرفته بود و شرکت اپل این نام را برای تجاری سازی یکی از محصولات خود انتخاب کرده بود، اما در آن زمان هیچ ادعایی مبنی بر قطعی شدن تصمیم اپل برای استفاده از این نام منتشر نشده بود.

علاوه بر این، در روز پنجشنبه هفته گذشته نیز یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده بود که اطلاعاتی در مورد طراحی و تلاش اپل برای تولید آیپد مینی پرو پیدا کرده است و به زودی این محصول آماده عرضه شده است.

این افشاگر ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد را با سایز کوچک‌تر به همراه طراحی تمام صفحه تولید کند که در آن فیس آیدی نیز تعبیه شده است. با این حال شرکت اپل در حال انجام تست‌های اولیه این محصول است و هنوز به طور قطعی این طراحی ابتدایی را تائید نکرده است.

همین موضوع می‌تواند به عنوان دلیلی برای عدم عرضه محصول یاد شده توسط اپل در نظر گرفته بشود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل از همین حالا در تلاش است تا آیپد مینی پرو را به عنوان یک محصول کارآمد آماده عرضه به بازار کند که برای انجام بسیاری از کارهای حرفه‌ای مناسب است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420