لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف خودکار تصاویر واتساپ برای کاربران iOS عرضه می‌شود

حذف خودکار تصاویر واتساپ برای کاربران iOS عرضه می‌شود

 کاربران iOS به زودی شاهد قابلیت حذف خودکار تصاویر در واتساپ خواهند بود. این امکان فعلاً در دست آزمایش است.

اخیراً واتساپ در حال آزمایش کردن ارائه قابلیتی برای آیفون است که از طریق آن، تصاویر فرستاده شده در چت دارای ویژگی حذف خودکار می‌شوند. بنابراین دریافت کننده این تصاویر، با یک‌بار دیدن آن‌ها قادر به ذخیره آن روی دستگاه خود نخواهد بود.

تصاویر منتشر شده در وب سایت WABetaInfo که برنامه‌های تیم توسعه دهنده و قابلیت‌های آینده واتساپ را افشا می‌کند، رابطی را نشان می‌دهد که فرستنده پیام با استفاده از آن می‌تواند اقدام به حذف خودکار تصاویر در واتساپ مختص به iOS کند.

در صورتی که حذف خودکار تصویر در واتساپ توسط کاربر فعال شود، گیرنده فقط یک بار فرصت مشاهده آن را داشته و امکان ذخیره یا ارسال آن تصویر وجود ندارد.

وب‌سایت WABetaInfo اشاره کرده که واتساپ سیستم تشخیص اسکرین شات را در کنار این قابلیت پیاده سازی نکرده، پس اگر گیرنده اقدام به گرفتن اسکرین شات از محتوای ارسالی کند، فرستنده از این موضوع با خبر نخواهد شد.

رویکرد حذف خودکار تصاویر در واتساپ شبیه به قابلیت Instagram Direct Stories است که در این حالت یک تصویر یا ویدیو تا قبل از زمان انقضا فقط یک بار قابل مشاهده است.

قابل ذکر است که برخی پلتفرم‌های پیام رسان مثل تلگرام قابلیت حذف خودکار تصاویر را ندارند. قبلاً هم واتساپ امکانی در دسترس کاربران قرار داده بود که با فعال کردن آن، بعد از هفت روز پیام‌های موجود در چت به طور خودکار حذف می‌شدند. برای استفاده از این قابلیت کاربر باید پیام مورد نظر را انتخاب کرده و روی نام کاربر ضربه بزند؛ سپس با زدن ضربه روی گزینه Disappearing Messages این قابلیت فعال می‌شود. 

با این کار، پیام‌های انتخاب شده بعد از گذشت هفت روز به طور خودکار حذف می‌شوند. البته در مورد گروه‌ها فقط ادمین می‌تواند گزینه مورد نظر را فعال کرده و حذف پیام‌ها را به طور خودکار انتخاب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420