لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

WWDC 2021 امسال هم به صورت مجازی برگزار می‌شود

WWDC 2021 امسال هم به صورت مجازی برگزار می‌شود

 پیش بینی‌های اخیر حاکی از آن است که کنفرانس WWDC 2021 قرار است همانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار شود.

با شروع همه گیری جهانی در سال 2019، بسیاری از رویدادهای جهان به صورت مجازی برگزار شدند و اپل نیز به همین خاطر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2020 را برای اولین بار به صورت دیجیتال و رایگان برگزار کرد.

رویداد WWDC سال گذشته به همراه لابراتورها، ورکشاپ‌ها و سایر جلسات و رویدادهای دیگر اپل به همین منوال به صورت مجازی و البته رایگان برای تمام توسعه دهندگان برگزار شد.

اپل قبل از اینکه مؤلفه حضوری در کنفرانس WWDC سال گذشته را حذف کند و برگزاری دیجیتالی را برای رویداد خود پیش بگیرد، رویدادهای مهم دیگری مثل E3، ‌NAB و موارد دیگر، قبل از برگزاری توسط برگزارکنندگان لغو شدند.

در حال حاضر با وجود اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا، احتمالاً تا ماه ژوئن راهی برای اجرای حضوری WWDC 2021 وجود نخواهد داشت.

گزارش منتشر شده از وب سایت The Verge اشاره می‌کند که برگزارکنندگان رویدادهایی نظیر کامیک کان و E3 نیز قصد برگزاری این رویدادها به صورت حضوری را ندارند.

کسانی که امیدوار بودند رویداد WWDC 2021 طبق روال سابق و به صورت حضوری برگزار شود، ظاهراً بر خلاف انتظارشان باید شاهد برگزاری این رویداد مثل روند سال گذشته و به صورت مجازی باشند.

البته برگزاری رویداد به صورت دیجیتالی مزایای خودش را نیز دارد که از جمله آن، می‌توان به‌رایگان بودن شرکت در کنفرانس اشاره کرد. تا پیش از این متقاضیان برای شرکت در این رویداد باید مبلغ 1599 دلار هزینه می‌کردند؛ کما اینکه بسیاری از افراد نیاز به هزینه بیشتر برای حضور در مکان این رویداد، یعنی سن خوزه کالیفرنیا داشتند که حالا تمامی این هزینه‌ها برای شرکت در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان حذف شده است.

بنابر همین دلایل حتی با وجود گردهمایی‌های حضوری در آینده، احتمالاً اجرای فرمت دیجیتال برای کنفرانس‌ها ادامه خواهد یافت.

همچنین اپل سال گذشته در ماه مارس اعلام کرده که کنفرانس WWDC به طور دیجیتال برگزار می‌شود و اطلاعات مربوط به این رویداد در ماه مه منتشر شد، بنابراین احتمالاً امسال هم جدول زمانی مشابهی ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420