لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بومی ویژوال استودیو کد برای اپل سیلیکون عرضه شد

نسخه بومی ویژوال استودیو کد برای اپل سیلیکون عرضه شد

 شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده اصلی ابزار ویژوال استودیو کد به‌تازگی اقدام به آماده سازی نسخه بومی این ابزار برای کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون کرده است.

در نسخه جدید ویژوال استودیو کد پشتیبانی بومی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده M1 نیز برای کاربران ارائه شده است و توسعه دهندگان از این پس می‌توانند بدون نیاز به استفاده از ابزار رزتا 2 اقدام به نصب نسخه بومی این نرم افزار کنند. پشتیبانی از نسخه بومی ویژوال استودیو برای اپل سیلیکون به معنای آن است که توسعه دهندگان با محدودیت‌های بسیار کمتری نسبت به گذشته برای کد نویسی در کامپیوترهای Mac M1 مواجه هستند.

این نرم افزار از همین حالا می‌تواند در مک بوک ایر، مک مینی و مک بوک پرو 2020 پشتیبانی شود و شرکت مایکروسافت محدودیتی برای اجرای آن در نظر نگرفته است.

شرکت مایکروسافت پس از انتشار این نسخه، طی بیانیه‌ای کوتاه مشخصه ابزار ویژوال استودیو برای اپل سیلیکون را شرح داده است. این شرکت اعلام کرده که کدنویسی با استفاده از کامپیوترهای مک M1 دیگر نیازی به استفاده از ابزار ترجمه رزتا 2 ندارند و می‌توانند آن را به صورت بومی روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

گفتنی است که شرکت اپل احتمالاً در نیمه دوم سال 2021 فرایند پشتیبانی از رزتا 2 را متوقف کند و کاربران کامپیوترهای اپل سیلیکون پس از آن به نسخه‌های بومی نرم افزارها محدود باشند.

ابزار رزتا 2 به کاربران کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده ARM کمک می‌کند تا بدون گذراندن چالش‌های مختلف و گوناگون، نرم افزارهای مبتنی بر معماری X86 را روی کامپیوترهای خود باز کنند. این ابزار باعث کند شدن روند باز کردن اپلیکیشن‌ها می‌شود؛ در عین حال کاربران برای باز کردن نرم افزارهای مختلف کاربردی که بر مبنای X86 توسعه داده شده‌اند با چالش مواجه نخواهند شد.

شرکت اپل احتمالاً در آینده نزدیک و پس از آماده سازی و عرضه بسیاری از ابزارهای نرم افزاری روی پردازنده‌های اپل سیلیکون، فرایند پشتیانی از رزتا 2 را متوقف می‌کند و به کاربران امکان استفاده از نرم افزارهای بومی را ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420