لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با برنامه‌های پیش‌فرض موجود بر روی اپل واچ آشنا شوید

با برنامه‌های پیش‌فرض موجود بر روی اپل واچ آشنا شوید

شرکت اپل با عرضه ساعت هوشمند جدید خود یعنی اپل واچ تلاش نموده علاوه بر ارائه دستگاهی که بتواند زمان را به درستی به شما نشان دهد، قابلیت‌هایی ویژه نیز در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر ظاهر زیبا، این ساعت هوشمند از نرم‌افزارهای جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

همانند دیگر گجت‌های الکترونیکی، ساعت هوشمند اپل نیز به برنامه‌هایی تجهیز شده که به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب شده‌اند. برنامه‌های پیش‌فرض بدان‌معناهستند که شما همزمان با روشن کردن دستگاه برای اولین‌بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مدنظر داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه می‌توانید آن را به آیفون‌های سازگار (آیفون ۵ به بالا) متصل کنید و یا به طور مستقل از چیزی نزدیک به ۲۰ برنامه پیش‌فرض موجود بر روی آن استفاده کنید.

این برنامه‌ها پوششی خوب در زمینه وظایف روزمره گجت‌ها مانند تماس‌، پیامک، تقویم و قابلیت‌های پیشرفته مانند برنامه نقشه، رهگیری فعالیت‌های بدنی و پرداخت‌های بی‌سیم را ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی مختصر این برنامه‌های پیش‌فرض خواهیم پرداخت.

Messages

با لمس صفحه‌نمایش و برداشتن دست، صفحه‌ ساعت هوشمند شما روشن خواهد شد و متن کامل پیامک را می‌توانید بر روی آن مشاهده کنید. پس از خواندن پیامک می‌توانید برای ارسال پاسخ تصمیم بگیرید. پیام صوتی، پیامک متنی کپی شده و یا یک پاسخ پیش‌فرض و حتی یک شکلک می‌تواند انتخاب‌های شما در پاسخ به پیامک دریافتی باشد.

messages_screen_large.jpg

 

Phone

اکنون می‌توانید مستقیما تماس‌های صوتی را از طریق اپل واچ مدیریت کنید و با استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی به آن‌ها پاسخ دهید. اگر دوست نداشتید و یا احساس راحتی نمی‌کنید می‌توانید این تماس را به آیفون خود انتقال داده و یا با پوشاندن صفحه‌نمایش با دست خود، آن را رد کنید

phone_screen_large.jpg

 

Mail

برنامه ایمیل بر روی ساعت هوشمند اپل به شما این امکان را خواهد داد تا محتوای کامل ایمیل‌ها را بخوانید و یا آن‌ها را به عنوان نامه‌های خوانده شده و یا خوانده نشده علامت‌گذاری کنید و نهایتا آن‌ها را حذف کنید.

mail_screen_large.jpg

 

Calendar

امکان مشخص کردن قرارهای روزانه و یا هفتگی و یا تنظیم به یادآورنده و هشدار برای آنچه فراموش می‌کنید و همچنین مشاهده آن‌ها به طور مستقیم از طریق ساعت هوشمند، از جمله ویژگی‌های این برنامه است.

calendar_screen_large.jpg

 

Activity

برنامه Activity می‌تواند فعالیت‌های بدنی شما را بر روی ساعت نمایش دهد. سه نوار مشخص شده به رنگ‌های قرمز، سبز و آبی به ترتیب نشان‌دهنده میزان جابجایی ، فعالیت بدنی و نهایتا زمان ایستادن شما هستند.

activity_screen_large.jpg

 

Workout

برنامه اختصاصی یادشده می‌تواند اطلاعات مفیدی مانند زمان، مسافت و میزان کالری مصرف شده را در قالب فعالیت‌های مختلف مانند دوچرخه‌سواری، دویدن و یا راه‌رفتن نمایش دهد.

workout_screen_large.jpg

 

Maps

همان‌طور که انتظار می‌رفت با استفاده از برنامه نقشه ارائه شده بر روی ساعت هوشمند اپل می‌توانید از مسیریابی لحظه‌به‌لحظه استفاده کنید.

 

maps_screen_large.jpg

 

Passbook

این برنامه برای ساعت هوشمند اپل همانند خانه دومی برای بلیط‌های دیجیتالی، کارت‌های باشگاه شما و دیگر اطلاعات محرمانه است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کارت‌های اعتباری پیش‌فرض را جهت استفاده از سیستم پرداخت اپل انتخاب و مشخص کنید.

passbook_screen_large.jpg

 

Siri

سیری بر روی ساعت هوشمند نیز در انتظار شماست تا با ارسال فرامین صوتی به بازکردن برنامه‌ها، مسیریابی و دیگر موارد اینچنینی اقدام کند.

siri_screen_large.jpg

 

Music

همانند هر دستگاه محاسباتی دیگر، ساعت هوشمند اپل نیز قادر به پخش آهنگ‌های مورد علاقه شماست. نه تنها می‌توانید پخش آهنگ بر روی گوشی همراه خود را کنترل کنید بلکه می‌توانید با همگام‌سازی آهنگ‌ها به پخش از طریق خود ساعت نیز اقدام کنید.

music_screen_large.jpg

 

Camera Remote

دیگر نیازی به دویدن برای قرارگرفتن در جمع دوستان به منظور گرفتن عکس‌یادگاری نیست. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی در جلوی دوربین گوشی قرارگرفته و آنچه دوربین گوشی شما می‌بیند را مشاهده و نهایتا عکس زیبایی بگیرید.

camera_remote_screen_large.jpg

 

Remote

این برنامه را نباید با Camera Remote اشتباه گرفت. Remote به شما این امکان را خواهد داد تا از راه دور به کنترل کتابخانه آیتونز بر روی رایانه و یا مک پرداخته و البته تلویزیون اپل را کنترل کنید

remote_screen_large.jpg

 

Weather

مشاهده پیش‌بینی وضعیت آب‌و هوا همواره لذت بخش است. با استفاده از برنامه Weather می‌توانید این پیش‌بینی‌ها را بر روی ساعت هوشمند خود مشاهده کنید.

weather_screen_large.jpg

 

Stocks

این برنامه برای مشتاقان کسب‌وکار و به منظور آگاهی از وضعیت بورس و سهام بر روی ساعت هوشمند اپل قرار گرفته است.

stocks_screen_large.jpg

 

Photos

با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌ها را بر روی ساعت هوشمند خود مشاهده و از آن‌ها لذت ببرید.

photos_screen_large.jpg

 

Alarm

با استفاده از این برنامه می‌توانید به مدیریت هشدارها بپردازید

alarm_screen_large.jpg

 

Stopwatch

یک زمان‌سنج یا همان کرنومتر هوشمند که این بار با ظاهری زیبا در اختیار شما قرارگرفته تا به ثبت رکوردهای خود بپردازید.

stopwatch_screen_large.jpg

 

Timer

به نظر نمی‌رسد توضیح خاصی برای این برنامه لازم باشد. تایمری ساده جهت ثبت زمان‌های مورد نظر شما بر روی ساعت هوشمند اپل

timer_screen_large.jpg

 

World Clock

برنامه World Clock به شما این امکان را خواهد تا زمان‌های مختلف در نواحی جغرافیایی متفاوت را کنترل و مشاهده کنید.

world_clock_screen_large.jpg

 

Settings

در این قسمت می‌توانید گزینه‌های مرتبط با تنظیمات قسمت‌های مختلف و قابلیت‌های گوناگون ساعت هوشمند را مشاهده و در صورت لزوم آن‌ها را تغییر دهید.

settings_screen_large.jpg

phonearena/farnet/apple

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373