لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه عمومی واچ او اس 7.4 همراه با امکان باز کردن قفل آیفون منتشر شد

نسخه عمومی واچ او اس 7.4 همراه با امکان باز کردن قفل آیفون منتشر شد

 شرکت اپل فرایند عرضه نسخه عمومی واچ او اس 7.4 را آغاز کرده است. این نسخه از سیستم عامل رسمی ساعت‌های هوشمند اپل واچ می‌تواند امکان باز کردن قفل آیفون در زمان همراه داشتن ماسک روی صورت را فراهم کند.

تا پیش از این شرکت اپل نسخه‌های بتای این سیستم عامل را برای تست در اختیار کاربران عادی و توسعه دهندگان قرار داده بود که از طریق آن، امکان باز کردن قفل آیفون در زمانی که ماسک روی صورت کاربر بود، فراهم می‌شد. در این میان، کاربرانی که واچ او اس 7.4 را همراه با نسخه بتا یا در آینده نسخه عمومی آی او اس 14.5 روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده باشند، می‌توانند با استفاده از ساعت هوشمند خود، قفل تلفن هوشمند خود را باز کنند.

فیس آیدی در زمان استفاده از ماسک صورت قادر به تشخیص درست چهره نیست و این موضوع می‌تواند در روند کاری آیفون اختلال ایجاد کند. در این میان بسیاری از کاربران و تحلیلگران از اپل درخواست کرده بودند تا برای بار دیگر تاچ آیدی را به نسل‌های جدید تلفن‌های هوشمند آیفون باز گرداند، اما حالا مشخص شده که شرکت اپل با توسعه یک ابزار نرم افزاری امکان باز کردن قفل از طریق ساعت هوشمند را به کاربران ارائه داده است.

پس از نصب واچ او اس 7.5 به همراه آی او اس 14.5 کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات آیفون و زیر شاخه Face ID & Passcode قابلیت یاد شده که با عنوان UNLOCK WITH APPLE WATCH شناخته شده را فعال کرده و از آن استفاده کنند.

روند کاری این قابلیت به این شکل است که در صورت تشخیص ماسک توسط فیس آیدی، یک سیگنال احراز هویت به اپل واچ ارسال می‌شود که پس از تائید آن، قفل آیفون باز خواهد شد.

بررسی‌های اولیه نشان داده که تشخیص ماسک توسط فیس آیدی در حالی صورت می‌گیرد که لزومی برای تشخیص چهره کاربر وجود ندارد و هر چهره بدون ماسک دیگری می‌تواند منجر به انتقال سیگنال باز کردن قفل به اپل واچ شود که این موضوع با انتقادهای زیادی از طریق کاربران و تحلیلگران امنیتی مواجه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420