لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبرهایی جدید از آیمک پرو 2021 در راه است

خبرهایی جدید از آیمک پرو 2021 در راه است

فعالیت‌های اخیر شرکت اپل نشان از تلاش این شرکت برای تولید و عرضه آیمک پرو 2021 در کنار توقف فرایند تولید مدل‌های پیشین این محصول دارند.

بررسی‌های انجام شده اخیر مشخص کرده که شرکت اپل دیگر نسخه‌های کاستوم آیمک پرو 2017 را برای فروش در وب سایت رسمی خود عرضه نمی‌کند. بلکه این شرکت تنها مدل‌های از پیش ساخته شده آن را در وب سایت خود آماده ارائه کرده است. وب سایت اپل همچنین عبارت «While Supply Last» را در صفحه فروش این محصول درج کرده که نشان از پایان یافتن موجودی این محصول در آینده نزدیک دارد.

این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از تلاش شرکت اپل برای تولید آیمک پرو 2021 باشد که در صورت حقیقت داشتن این موضوع تا پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی شرکت اپل خط تولید جدیدی از این کامپیوترهای رومیزی حرفه‌ای را راه اندازی و روانه بازار می‌کند.

این شایعه در حالی مطرح شده است که تا پیش از این تحلیلگرانی چون جان پروزر و مینگ چی کو اعلام کرده بودند که شرکت اپل در سال 2021 میلادی تصمیم به رونمایی از نسل جدید مک پرو و یک نسخه میان رده از کامپیوترهای کیسی خود دارد. این تحلیلگران هیچ اطلاعاتی در مورد معرفی آیمک پرو جدید منتشر نکرده بودند.

با توجه به شایعات و برآیند اطلاعاتی آن‌ها با توقف تولید آیمک پرو 2017 می‌توان گفت که شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا نسخه میان رده مک پروها را به عنوان یک کامپیوتر رومیزی طراحی شده در کیس، به عنوان جایگزینی برای آیمک پرو 2017 معرفی کند.

آیمک پرو 2017 یکی از کامپیوترهای حرفه‌ای شرکت اپل است که در جریان WWDC 2017 معرفی و در سال 2018 آماده عرضه به کاربران و علاقه‌مندان شد. این محصول با سری پردازنده‌های قدرتمند Intel Xeon ساخته شده بود؛ این در حالی است که تحلیلگران بر این باور هستند که مک‌های پروی جدید شرکت اپل قرار است با پردازنده‌های اختصاصی اپل سیلیکون و با قدرت پردازشی بالاتر و بهینه‌تر آماده عرضه به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420