لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس انتقال عکس و ویدیو از آیکلود به گوگل فوتو راه اندازی می‌شود

سرویس انتقال عکس و ویدیو از آیکلود به گوگل فوتو راه اندازی می‌شود

اپل سرویس انتقال عکس و ویدیو از آیکلود به گوگل فوتو را به تازگی راه اندازی کرده و در اختیار کاربران برخی از کشورها قرار داده است.

اپل این هفته سرویس جدیدی را معرفی کرده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند اقدام به انتقال عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده خود در آیکلود به گوگل فوتو کنند که فرایند کاری بسیار آسان و سریعی دارد.

همان طور که در یک سند پشتیبانی اپل مطرح شده، کاربران می‌توانند به وب‌سایت حریم خصوصی اپل رفته و بعد از ورود، گزینه « Transfer a copy of your data» را مشاهده کنند.

در صورتی که کاربران این گزینه را انتخاب و همه مراحل را به طور کامل طی کنند، سرویس یاد شده فرایند انتقال عکس‌ها و ویدیوها را از آیکلود به گوگل فوتورا آغاز می‌کند.

روند انتقال از آیکلود به گوگل فوتو بین سه تا هفت روز طول می‌کشد و اپل درخواست کاربر را برای انتقال تصاویر را به صورت تدریجی بررسی می‌کند.

برای انجام فرایند انتقال کاربران باید دو فاکتور احراز هویت را برای اکانت اپل آیدی روشن کرده، همچنین باید یک اکانت گوگل فوتو با فضای ذخیره سازی کافی برای تکمیل انتقال داشته باشند.

آلبوم‌های هوشمند، عکس‌های لایو، محتوای استریم عکس،‌ برخی از متادیتاها و عکس‌های خام در این سیستم منتقل نمی‌شوند ولی با فرمت‌های jpg, .png, .webp, .gif, some RAW files, .mpg, .mod, .mmv, .tod, .wmv, .asf, .avi, .divx, .mov, .m4v, .3gp, .3g2, .mp4, .m2t, .m2ts, .mts, and .mkv سازگار خواهد بود.

قابل ملاحظه است که فقط آخرین ویرایش عکس به جای نسخه اصلی منتقل می‌شود و نسخه های تکراری به عنوان یک عکس ظاهر می‌شوند. همچنین تصاویر در هر زمان ممکن منتقل شده ولی انتقال ویدیوها به طور جداگانه انجام می‌شود.

سرویس انتقال عکس و ویدیو از آیکلود به گوگل فوتو برای کاربران استرالیا، کانادا،‌اتحادیه اروپا، ایسلند، ‌لیختن اشتاین،‌ نیوزیلند، نروژ، سوئیس،‌انگلستان و ایالات متحده قابل دسترسی است. گفتنی است که شرکت اپل به صورت تدریجی پشتیبانی از این سرویس را برای کشورهای دیگر نیز آغاز خواهد کرد و باید تا آن زمان کاربران سراسر جهان منتظر باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420