لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انفجار آیفون X در جیب مرد استرالیایی، اپل را به دادگاه کشاند

انفجار آیفون X در جیب مرد استرالیایی، اپل را به دادگاه کشاند

 یک مرد استرالیایی پس از انفجار آیفون X در جیب خود و ایجاد سوختگی درجه دوم در ناحیه ران، از اپل شکایت کرد.

بعد از شکایت یک کاربر استرالیایی به دلیل منفجر شدن آیفون X و ایجاد سوختگی درجه دو،‌ اپل با یک پرونده قضایی مواجه شده و قرار است وکلای خود را برای برگزاری دادگاه آماده کند. به گزارش وب سایت خبری محلی 7 News این حادثه در سال 2019 رخ داده است، با این حال اپل تا کنون به این مشکل رسیدگی نکرده و حالا این شخص اقدام قانونی علیه اپل انجام داده است.

این گزارش توضیح می‌دهد که دانشمندی به نام «رابرت دی رز» در دفتر خود نشسته بوده که در ناحیه پای خود احساس درد می‌کند و از داخل جیبش صدایی شبیه نشت گاز می‌شنود. او به 7 News گفته که صدای ضعیف انفجار و به دنبال آن صدایی به همراه نشت گاز شنیده و بلافاصله درد شدیدی در پای خود حس کرده است. این فرد ناگهان از جا پریده و متوجه شده که موضوع مربوط به آیفون او است. آیفون X خود را که کمی بیش از یکسال از عمرش گذشته بود از جیبش خارج کرده و دیده که دود سیاهی از آن خارج می‌شود.

دی رز در ادامه به 7 News گفته که از ناحیه ران پای خود دچار سوختگی درجه دوم شده و تا مدت ها پوست او حالت تکه‌تکه شده بود. همچنین افزود که بارها در اینباره با اپل تماس گرفته ولی هرگز پاسخی دریافت نکرده است.

دی رز گفته که برای جبران خسارت از طریق وکلای Carbone علیه اپل اقدامات قانونی انجام داده است. همچنین مرد دیگری در ملبورن استرالیا ادعا کرده که اپل واچ او بعد از گرم شدن زیاد، روی مچ دستش سوختگی ایجاد کرده است.

در همین راستا سخنگوی اپل به 7 News گفته که ایمنی مشتری بسیار اهمیت داشته و شرکت در حال بررسی این شکایت‌ها است؛ ضمن اینکه پرونده‌های شکایت به دادگاه شهرستان ارائه شده‌اند.

قابل ذکر است که دستگاه‌هایی که فروش بسیار بالایی دارند با چنین مواردی مواجه هستند اما این اتفاقات بسیار نادر بوده و دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373