لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اخیراً فروش مک مینی M1 ریفیربیشد را آغاز کرده است

اپل اخیراً فروش مک مینی M1 ریفیربیشد را آغاز کرده است

 اپل اخیراً فروش مک مینی با تراشه M1 ریفیربیشد را برای اولین در آمریکا و کانادا آغاز کرده است. این مک‌ها با تخفیف حدودی 15 درصد نسبت به مدل معمولی به فروش می‌رسند.

مک مینی M1 ریفیربیشد با 256 گیگابایت ذخیره‌سازی SSD و 16 گیگابایت حافظه یکپارچه RAM باقیمت 759 دلار موجود است؛ درحالی‌که قیمت مدل معمولی آن 899 دلار در وب‌سایت رسمی اپل است. همچنین کانفیگ کاستوم ریفربیشد نیز در وب‌سایت اپل موجود شده است.

گفتنی است که موجودی مک‌های ریفربیشد در حال نوسان است، بنابراین فروش این محصولات به صورت محدود انجام می‌شود.

تا پیش از این نیز اپل فروش مک بوک پرو 13 اینچی ریفربیشد و مدل‌های مک بوک ایر با تراشه M1 را نیز در کشورهای ذکر شده آغاز کرده است.

محصولات ریفربیشد اپل دستگاه‌هایی هستند که ممکن است قبلاً در اختیار یک کاربر باشند که به دلیل یک نقص موجود در دستگاه به فروشگاه‌های اپل بازگردانده شده و کاملاً بررسی و تعمیر شده‌اند. این دستگاه‌ها ضمن اینکه در حد نو هستند، به‌طور کامل نیز توسط شرکت اپل تائید شده‌اند. در مورد مک مینی M1 ریفربیشد باید گفت که این محصول همراه باسیم برق در یک جعبه مجدداً بسته‌بندی و ارائه می‌شود.

به نظر می‌رسد یک مک مینی M1 ریفربیشد از مدل جدید و معمولی قابل‌تشخیص نبوده و این فرصت مناسبی برای پس‌انداز است. همچنین فروشندگان شخص ثالث احتمالاً پیشنهادهای متفاوتی را برای خرید محصولات ریفربیشد ارائه خواهند داد.

اپل با فروش این Apple Care plus در کنار محصولات ریفربیشد خود متعهد می‌شود که هر مشکلی از قبیل ضربه، شکستگی یا موارد دیگر را مشمول گارانتی در نظر بگیرد و هیچ هزینه‌ای بابت تعمیرات آن دریافت نخواهد کرد.

هر چند که این سرویس و گارانتی اپل در ایران قابل استفاده نیست و تنها در اپل استورهای رسمی خارج از ایران قابل پیگیری خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373