لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام ۲۷۰ اپل استور رسمی آمریکا بازگشایی شدند

تمام ۲۷۰ اپل استور رسمی آمریکا بازگشایی شدند

 شرکت اپل به تازگی اقدام به بازگشایی تمام ۲۷۰ اپل استور رسمی خود در سراسر کشور آمریکا کرده است که از ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل شروع ویروس کرونا تعطیل شده بودند یا به صورت نیمه تعطیل به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

اپل مشخصاً از روز چهاردهم مارس سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تصمیم به بستن اپل استورهای خود در آمریکا گرفت. تا پیش از این تاریخ نیز اپل بسیاری از اپل استورهای رسمی خود را در کشورهای مختلف جهان و از جمله آن‌ها چین بسته بود یا به صورت نیمه تعطیل امکان فعالیت در آن‌ها را فراهم کرده بود؛ اما حالا شرکت اپل با آغاز فرایند واکسیناسیون ویروس کرونا در کشور آمریکا، فرایند بازگشایی اپل استورهای خود را آغاز کرده است.

با توجه به این موضوع تمامی اپل استورهای رسمی در کشور آمریکا از همین حالا به حالت عادی بازگشته‌اند و دوباره فرایند کاری خود را از سر گرفته‌اند. گفتنی است که شرکت اپل هنوز بسیاری از اپل استورهای خود در سراسر جهان را بسته نگه داشته است؛ با توجه به این موضوع اپل استورهای رسمی در کشورهایی نظیر برزیل، فرانسه و تعداد زیادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنان به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

هنوز اپل تصمیمی برای بازگشایی تمام فروشگاه‌های خود نگرفته است، لازم به یادآوری است که اپل استورهای رسمی تنها نمایندگان قانونی شرکت اپل در سراسر دنیا هستند که خدماتی نظیر فروش محصولات این کمپانی و خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می‌دهند.

همین موضوع باعث می‌شود تا مسدود شدن این فروشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بسیار زیادی را برای خرید یا دریافت خدمات پس از فروش برای کاربران ایجاد کند. پیش ‌بینی می‌شود که با گسترش فرایند واکسیناسیون ویروس کرونا و بازگشت صنایع مختلف به حالت عادی، شرکت اپل نیز فرایند بازگشایی اپل استورهای خود را در تمامی کشورهای مختلف آغاز کند و برای بار دیگر همانند سال‌های گذشته امکان دریافت خدمات مختلف را به کاربران و علاقه‌مندان محصولات خود ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420